Babel! Som författare då.
Eller att K special gör ett program om mig som konstnär.
Haha.
Eller att K special gör ett program om mig som konstnär.
Haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle väl vara Farmen då. Har lyckats med att vara gröna vågare en gång i forntiden samt mjölk o fårbonde i många år.Men om du skulle bli tvingad, med kniven mot strupen...?
Jag hade jättegärna varit med i Vem bor härOm du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?
Motivera gärna...
Eller Bytt är bytt. Älskar Karin LaserowJag hade jättegärna varit med i Vem bor här ☺
Jag älskar inredning och hade oerhört gärna velat se hur bra jag var IRL
Ja bytt är bytt hade varit kul att vara med i!Eller Bytt är bytt. Älskar Karin Laserow
Jättekul program, men jag vet inte om jag hade velat bjuda in folk (och en MASSA TV-tittare också) för att skärskåda mitt hus in i minsta detalj på det viset som man gör i det programmet......Jag hade jättegärna varit med i Vem bor här ☺
Jag älskar inredning och hade oerhört gärna velat se hur bra jag var IRL
En släkting till mig har/har haft sånt jobb. Åkte och provade surfing på olika ställen, ledde surfresor. Typ. Vi har inte någon kontakt så jag vet inte så exakt.Att göra resereportage på betald arbetstid...