Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Farmen om jag mÄste vÀlja, mest för att det Àr ett program jag gÀrna följer sjÀlv och ett program jag tror att jag skulle ha chans att kanske vinna.Om du frivilligt fick vÀlja, eller kanske blev tvungen att vÀlja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i dÄ? Som dig sjÀlv, alltsÄ inte som nÄn skÄdespelare och inte heller som nÄn typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens vÀrld?
PÄ spÄret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller nÄgot helt annat?
Motivera gÀrna...
Var det det programmet dĂ€r ârymmareâ jagades?Programmet Spring! som gick för nĂ„gra Ă„r sedan pĂ„ tv4. Tror faktiskt att jag och sambon skulle vinna men programidĂ©n var rĂ€tt kul.
Samma hÀr. Möjligen att jag hade smÀlt bort i solen innan jag svalt ihjÀl. Kanske till och med haft ihjÀl en deltagare eller tvÄ humöret nÀr jag Àr hungrig Àr inte att leka med.Robinson hade kunnat gÄ, men hade vÀlt svultit ihjÀl pga Àter inget som lever i vatten och Àr jag hungrig blir jag Ànnu argare och tvÀrare.
Ja precis. SĂ„ skulle man klara av uppdrag utan att bli fĂ„ngad. Jag och sambon har sagt att blir det en ny sĂ€song sĂ„ ska vi sökaVar det det programmet dĂ€r ârymmareâ jagades?
Det fanns ju ett liknande för lÀnge sen med Martin Timell som programledare, PÄ rymmen hette det. JÀttekul. Finns pÄ youtube.
Om du frivilligt fick vÀlja, eller kanske blev tvungen att vÀlja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i dÄ? Som dig sjÀlv, alltsÄ inte som nÄn skÄdespelare och inte heller som nÄn typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens vÀrld?
PÄ spÄret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller nÄgot helt annat?
Motivera gÀrna...