Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En släkting till mig har/har haft sånt jobb. Åkte och provade surfing på olika ställen, ledde surfresor. Typ. Vi har inte någon kontakt så jag vet inte så exakt.
Den vill jag också vara med påTriss-skrap på morgon tv?
Det största äventyret?Robinson. Och förut fanns det något program där lag tävlade i Centralamerika att ta sig från punkt A till punkt B på kortast tid, det skulle jag vilja vara med i. Men det var kändisar och jag är inte känd så det sket sig nog.
Möjligt.Det största äventyret?
Ja,det hade jag också. Så roligt.Jag hade jättegärna varit med i Vem bor här ☺
Jag älskar inredning och hade oerhört gärna velat se hur bra jag var IRL
Tja! ...... Var på 3 intervjuer för Gift vid första ögonkastet. Så vad kan jag säga.Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?
Motivera gärna...
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?
Motivera gärna...