Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Behöver hjälp, tvättade en kofta på handtvättsprogram, men när jag tog ut den ur maskinen (0530 imorse) så var den såå blöt. La den på...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Hej alla fina! Jag behöver hjälp med en fråga och visste inte riktigt vart man kan fråga, kom då att tänka på detta forum :) Jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 224
Senast: Philosophia
·
Fritid Så vad ska man göra! Säkra källor säger mig att kartago redan är i ruiner så det kan jag inte göra och offra naglar till baal är roligt...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: em-pirre
·
Samhälle Stötte på en diskussion om huruvuda stavhopparen Armand Duplantis är svensk eller amerikan. Han har en svensk och en amerikansk...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 526
Senast: Ramona
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 809
Samhälle Nu har turkarna öppnat sina gränser mot EU och glada flyktingar och migraner flinar glatt mot kameran på nyheterna. Samtidigt fortsätter...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 326
Senast: Sol
·
R
Hemmet Haha startar en ny tråd för den lilla spinoff på min andra :D. Vi har idag varit och tittat på en lägenhet som är nyproduktion som känns...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 974
Senast: Elektronen
·
IT & mobiler Nån här som har Apple Airpods? Trådlösa alltså. De jag köpte har blivit helt urkassa efter ett drygt halvår; laddar dåligt, dåligt ljud...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Sonic76
·
Fritid Jag blir 40 i vår. Jag brukar normalt gärna fira allt som går att fira. Nu är jag däremot väldigt slut. Och kan inte riktigt bestämma...
2
Svar
36
· Visningar
2 583
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ På fredag (nästa vecka) bär det av till Göteborg för att rekreera själen på Upper House. Nu vill jag gärna ha tips på bra restauranger...
Svar
11
· Visningar
1 113
Kläder & Bli fin Jag har ärvt en hundförarväst av min svärfar som jag verkligen gillar. Den är praktisk med massa fickor och smidiga hakar att fästa...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: MiaMia
·
Samhälle Med anledning av Coronaviruset som sprider sig ute i världen so kan man ju faktiskt ofrivilligt bli fast i karantän i minst 14 dagar…...
2
Svar
37
· Visningar
3 728
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Ska iväg på evenemang imorgon men kommer med största sannolikhet inte kunna gå pga nära anhörigs sjukdom. Har köpt till...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: nejlica
·
Relationer Osäker på både rubrik och prefix. Igår när jag tog bussen till grannbyn och snubben som gick på efter mig satte sig "bredvid" mig fast...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 299
Hemmet Undrar vad som har hänt med det :confused: ? Köptes begagnat för ca 1 år sedan. En guldpendyl är det, och alltså inte så jättegammal...
Svar
0
· Visningar
301
IT & mobiler Dottern ska som sagt till Australien i mars, har work-and-travelvisum som räcker ett år. Nu är vi osäkra på hur vi ska lösa...
Svar
15
· Visningar
1 603
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Jag ska börja jobba i oktober/november efter studier och vill teckna en privat inkomstförsäkring. Jag har haft en via facket, men det är...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag har ett problem...jag måste få reda på vilka adresser jag bott på sen födsel till nu. Skatteverket kan ge mig från 990701 - till nu...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag ska köpa ett par nya hörlurar till min svärmor. Jag använder bara Android och kan inget om IPhone, som hon har 😂 Har själv ett par...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: superstar
·
Samhälle Vad räknas som medelinkomst idag? Vad räknas som hög & låg?
Svar
2
· Visningar
725
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp