Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Alla har vi våra trix för att slappna av. Vilket är ditt?
2 3
Svar
49
· Visningar
2 583
Senast: Milosari
·
Samhälle Klappade mig själv på axeln för att jag blivit bättre på att hänga med, se på nyheterna och så.... och så är första nyheten att en...
2
Svar
27
· Visningar
1 903
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag och min pappa ska roadtrippa Mora - Örnsköldsvik onsdag-torsdag, vilket ska bli kul! Jag har varit där bara en gång tidigare, som...
Svar
18
· Visningar
780
Senast: Parat
·
Kropp & Själ Sonen på snart 4 år har haft över 40 graders feber i 5 dygn och idag var vi på vårdcentralen för en liten koll. Läkaren hittade inget...
Svar
12
· Visningar
1 350
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som har cancer som hen kommer att dö av. Hen har varit dålig sedan knappt ett år tillbaka, hen lever på övertid...
Svar
10
· Visningar
1 688
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 702
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd då den gamla passerat 2000 inlägg och 100 sidor. :D Själv är jag på jobb och försöker att inte blåsa bort. Kontoret är...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
83 973
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag pratade med en manlig kollega häromdan och vi kom in på att prata om bråk/misshandel m.m. Varpå han säger att om tjej knäar en man i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 132
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag har en tenta om två veckor, tänker bespara er all matematik men mitt problem går ut på att jag inte kan komma ihåg när det är en...
Svar
11
· Visningar
1 168
Senast: Araminta
·
Mat Jag vill dissa fil. Alltså vad har hänt med fil? Jag har provat olika sorter, men tycker ingen smakar som de gjorde förr? Syrligt och...
2
Svar
35
· Visningar
2 064
Hemmet Är det någon som har flyttat ett hus? Hur gick det? Vad kostade det? Jag har sett uppgifter på runt 300 000 kronor från firmor som utför...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Tarnin
·
Kläder & Bli fin Jag är sugen på att skaffa en termokjol för kyliga dagar. Men hur funkar de att cykla med, tänker att de kanske är för tighta så det...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: 95johsv
·
Kultur Har ni svårt att se vissa skådespelare i nya roller? Jag kan ibland inte låta bli att förknippa en viss skådespelare med vad jag sett...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 434
Mat Min depression blir bara värre och värre. Nu spenderar jag många av dagarna liggandes i sängen utan att ta mig upp. Har ingen ork alls...
2
Svar
34
· Visningar
3 995
Senast: lingonben
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Här gick precis strömmen.😫
20 21 22
Svar
436
· Visningar
22 313
Senast: kolblakkur
·
Samhälle https://sverigesradio.se/avsnitt/1445915 Diskussion i filosofiska rummet om hur kvinnor formar akademin. Skillnaden mellan kvinnor och...
Svar
1
· Visningar
413
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Är det någon här som gått till eller är livscoach? Eller några tankar om ämnet? Jag är så sugen på att utbilda mig till det men vill...
Svar
19
· Visningar
1 655
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Den finns inte enligt svenska Wikipedia. Tankarna snurrar, jag fick min boendestödjare eld o lågor för min idé. Hon har en masters i...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Liran
·
Kläder & Bli fin Många gånger har jag funderat på det här med berlock-armband; att köpa en länk och sen vid speciella tillfällen bygga på med en ny...
2
Svar
34
· Visningar
2 428
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid (ca 3 veckor) mått riktigt illa om nätterna. I första veckan kunde jag få attacker lite titt som tätt under...
Svar
6
· Visningar
40 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp