Då måste jag pausa och googla henJag är även en sån som sitter och grubblar hela filmer på vart jag sett skådespelaren innan, om jag inte kommer på det direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då måste jag pausa och googla henJag är även en sån som sitter och grubblar hela filmer på vart jag sett skådespelaren innan, om jag inte kommer på det direkt.
Det gör jag ofta, när sambon fräst ifrån ett par gånger att han inte vet (han kan väl kolla detta som ett kriterium i filmvalet..?).Då måste jag pausa och googla hen![]()
För att spinna vidare på det så finns det en hel drös med skådespelare som liksom bara kan spela en typ av karaktär, och då fastnar den som man såg dom i förstMen det är ju för att han bara kan spela den rollen... *duckar*![]()
Då måste jag pausa och googla hen![]()
Det gör jag ofta, när sambon fräst ifrån ett par gånger att han inte vet (han kan väl kolla detta som ett kriterium i filmvalet..?).
IMDB kommer ju upp om man googlar.Tipsar om IMDB! Bara att skriva serien/filmen en kollar på så kommer alla skådisar upp och sedan gå in på skådisen en känner igen så kommer alla serier/filmer hen varit med i upp. Hur snabbt och smidigt som helst! Mycket bättre än Google tycker jag, men det är ju bara min högst personliga åsikt![]()
IMDB kommer ju upp om man googlar.![]()
![]()
Så om du går direkt till IMDB sparar du minst ett klick!![]()
Eller ladda ned appen...Fast då ska man ju typ ha det sparat eller komma ihåg bokstavsordningen att skriva in i sökfältet.Svettigt!
Fast då ska man ju typ ha det sparat eller komma ihåg bokstavsordningen att skriva in i sökfältet.Svettigt!
Det gör jag så numer dyker imdb upp förstMenar du att du inte söker på lookalikes tillräckligt ofta för att sidan ska komma upp som favorit? ?![]()
Det gör jag så numer dyker imdb upp först![]()
The what? Jag pysslar inte med appar, det ska man ju typ ha en smartphone till. Jag använder chrome istället för explorer på datorn och det tycker jag tänjer på gränserna!Eller ladda ned appen...![]()
I just den serien får jag jätteproblem med Tobias Menzies.Har ni svårt att se vissa skådespelare i nya roller? Jag kan ibland inte låta bli att förknippa en viss skådespelare med vad jag sett dem som tidigare, och som inte alls överensstämmer med det jag tittar på just nu.
Jag har precis börjat se "The Crown" med John Lithgow i rollen som Winston Churchill. Men jag kan inte sluta tänka på "Tredje klotet från solen"...
Och det är för att han är slö.Men det är ju för att han bara kan spela den rollen... *duckar*![]()