Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lakritsglass. Fiskbullar. Välling. Messmör. Är det jag kommer på på rak arm.Av nyfikenhet, att lära sig äta saker i all ära. Men som sagt, finns det något ni tyckte om förr men inte längre? Visst är det så att man kanske inte äter grejer längre av vana eller annat men jag menar någon som ni typ aktivt ogillar. Och nja jag är osäker på om "godis" räknas
Det närmaste jag själv kommer på är blomkål. Jag brukade älska blomkål och åt den gärna rå men det har liksom stegvis smakat lite sämre och nu tycker jag nästan det är äckligt.
Blodpudding. Åt det med glädje från liten till någon gång i tonåren. Nu tycker jag att det är vedervärdigt.Av nyfikenhet, att lära sig äta saker i all ära. Men som sagt, finns det något ni tyckte om förr men inte längre? Visst är det så att man kanske inte äter grejer längre av vana eller annat men jag menar någon som ni typ aktivt ogillar. Och nja jag är osäker på om "godis" räknas
Det närmaste jag själv kommer på är blomkål. Jag brukade älska blomkål och åt den gärna rå men det har liksom stegvis smakat lite sämre och nu tycker jag nästan det är äckligt.
Min också, köper sällan något annat.Fjällfil är min favorit
För mig har den gått från riktigt god till okej. Lite besviken är jag allt.Jag ÄLSKADE fiskbullar i hummersås när jag var liten. Provade igen för någon månad sen och f**** så äckligt det var!
Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att smaken på fil ändras om den har stått några veckor, typ att det sura blir lite tydligare eller skarpare?Jag vill dissa fil. Alltså vad har hänt med fil? Jag har provat olika sorter, men tycker ingen smakar som de gjorde förr? Syrligt och friskt?! Nu smakar de bara blaha.
Jag brukar också köpa A-fil men sist var den ingen hit. Jag har inte ens ätit upp allt i paketet och har ingen lust att köpa ny.
Kom på något som jag inte gillar längre men älskade som barn. När mamma bakade kanelbullar och när hon rullar ihop med smör, kanel och socker så stal jag alltid några bitar. Tyckte de va godare än färdiggräddade bullar.
Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att smaken på fil ändras om den har stått några veckor, typ att det sura blir lite tydligare eller skarpare?
Prova med att öppna ett paket några veckor efter bäst-före-datum och se vad du tycker om det.