Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ut med er i solen. Skit i Corona och diverse skärmar. Det ger motståndskraft på riktigt för hjärta o själ. Hepp o hoj, ses i kväll.
2 3
Svar
45
· Visningar
2 825
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag ska göra en telefonintervju och är så hemskt dålig på att skriva anteckningar under samtal så jag kommer ihåg vad som sas. Så jag...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Samhälle Fortsättning på förra tråden angående Covid-19.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
118 907
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Är det nån mer än jag som får ont i tänderna i samband med förkylningar och hormonförändringar (exempelvis mens)? Det här blev jag...
Svar
17
· Visningar
1 350
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Har skaffat mig en bettskena som ska motverka snarkning och nog tycker jag den hjälper, men jag får ju så jävla ont i käkarna?! Hur...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till ert gråa hår? Aktivt, passivt eller inte alls? Andras hår? Eller tänker kring avsaknaden av det - en fruktan...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 704
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag vet att det tycks lite olika om detta, och att det till viss del beror på vilket jobb man har, men när ska man stanna hemma från...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
19 063
Senast: Monkie
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa mig en kompostkvarn och den jag vill ha kräver en del av säkringarna. Man bör ha 16 ampere. Men hur vet man hur många...
2
Svar
38
· Visningar
2 559
Relationer Som en del utav er vet så ska jag och min sambo gifta oss, och vi funderar lite på hur vi vill göra med vår ekonomi. För oss båda är det...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 848
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Det finns ju fler än jag här på buke med sömnproblem, och vad jag har förstått så tar flera här melatonin för att kunna sova. Hur tycker...
2
Svar
38
· Visningar
2 618
Senast: SiZo
·
Samhälle om man ärver 2 miljoner av person X och en del händelser pekar på att den som Arvtagaren mördade person X och hamnar i fängelse. Vad...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Myzan87
·
Hemmet Har fått ärva min mormors bröllopsservis (minst 60 år gammal), men hur jag än söker så hittar jag inte vad modellen heter (står modell F...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Har problem med dessa jäkla fåglar, de för ett oväsen så hela huset vibrerar. Nån som vet hur jag blir av med dem. Har provat skrämma...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Ber om ursäkt om tråden hamnar fel, detta är min första! Hej! Hamnat i en jobbigt situation. Och jag ville från början skriva avtal...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 542
Hemmet har en brunn som stått utan lock i x antal år och som antagligen har en hel del skräp och döda smådjur i sig. jag förstår att den måste...
2
Svar
27
· Visningar
3 448
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 938
Senast: Lillefrun
·
Relationer Han sa "vi ska aldrig bli tillsammans igen, påminn mig om det" det var i början av januari men nu är de tillsammans igen, för han har...
Svar
17
· Visningar
3 613
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Hej, här kommit in i en riktigt dålig sömn-ovana jag inte kan bryta.Lägger mig ca 22.30 och somnar direkt.Sover som en stick till kl...
Svar
14
· Visningar
1 095
Kropp & Själ Covid-19 har lett till ökad handtvätt, har lett till irriterad hud. Det är bara väldigt lätt irritation än så länge men jag skulle vilja...
Svar
15
· Visningar
829
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Har haft ont i höger axel lite till och från nu. Men nu är det hemskt! Testade ligga på spikmattan igår kväll, ingen skillnad. Det gör...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 336
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp