Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
antar att 10h är för lång? Annars har du första delen i Bröllopssviten av Nora Roberts på Storytel "Som en drömbild" - inte ett dugg ångestskapandeBehöver tips för att klara bröllops-rutan!
Ska vara ljudbok som finns på storytel, gärna ganska kort och underhållande. Inte för mycket ångestskapande
Även första delen av Sagan om Isfolket innehåller ett bröllop har jag för mig - 8h långantar att 10h är för lång? Annars har du första delen i Bröllopssviten av Nora Roberts på Storytel "Som en drömbild" - inte ett dugg ångestskapande
Kan testa! Lyssnar vanligtvis på mycket längre böcker, tänkte mest ifall det blev en bok jag inte riktigt gillar och lyssnar klart på bara för kryssetantar att 10h är för lång? Annars har du första delen i Bröllopssviten av Nora Roberts på Storytel "Som en drömbild" - inte ett dugg ångestskapande
Om ingen säger emot allt för högljutt så tänker jag att denna brickan får ligga uppe även i februari?
Så skapar jag ett vårbingo till mars ifall folk vill fortsätta spela Önskemål om antalet rutor, roliga idéer och sådant mottages tacksamt på pm
Beskrivs det så är det ju ändå med i boken tänker jagHmm, jag hade tänkt sticka emellan med en bok som inte hörde till krysset, men så nämns faktiskt ett bröllop i boken... det inträffar under tiden boken utspelar sig, men beskrivs väldigt sparsamt... räknas det?
Beskrivs det så är det ju ändå med i boken tänker jag
Kul att du tog dig igenom denEn med bröllop i - Som en drömbild av Norah Roberts. Lagom mysig romance, utan allt för mycket idioti som det tyvärr envisas vara med i vissa böcker i den genren. Tack dör tipsen @Paddington
Det var inte svårt Körde del två i serien direkt på! Den gillade jag inte lika mycket dockKul att du tog dig igenom den