Bingo nummer 2 genom Min Fantastiska Väninna skriven av psedonymen Elena Ferrante. Avslutar bokens tredjedel med att se den på TVn idag. Varken min typ av bok eller film, men vad gör man inte för bokbingon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, bara det kommer en tredje så tycker jag det är okVisst måste det räknas som "från en serie med minst tre delar" även om den tredje boken inte kommit ut än, men är på gång...?
Isf har jag äntligen en bok på gång igen, kors i taket!
Haha, lite krystat kanske. Tanken var nog att du själv skulle sett den på tv i någon formMitt bokbingoläsande har avstannat helt. Fick dock ett ryck pga. ett tips i en annan tråd och sträckläste tre böcker. Det är en kvinna som har lång erfarenhet av att ta emot fosterbarn och gärna lite knepiga fall där de redan "misslyckats" på andra ställen och varje bok handlar om ett barns historia under tiden de bor hos henne.
Cathy Glass: Mamma sa att jag inte fick berätta, Långt hemifrån och Skadad
Borde få in alla tre om jag kryssar "pseudonym" (för barnens skull är allt inkl. författarens namn avidentifierat) "vidgar vyer" (vilka livsöden och vilket bagage de barnen har med sig alltså) och
gaah...
"synts på tv" (de måste väl synts i UK någon gång så kända som de är? - behöver jag kunna bevisa det?)
Det blev så för mig också att jag tog en bok som varit på ett tv-program någon gång - skulle jag ta en bok jag faktiskt själv sett på tv i någon form (och inte då en film adaption) så skulle listan av potentiella böcker nog nästan vara icke-existerandeHaha, lite krystat kanske. Tanken var nog att du själv skulle sett den på tv i någon form
Fast filmadaption är ju okDet blev så för mig också att jag tog en bok som varit på ett tv-program någon gång - skulle jag ta en bok jag faktiskt själv sett på tv i någon form (och inte då en film adaption) så skulle listan av potentiella böcker nog nästan vara icke-existerande