Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Fick en fin fönsterlampa idag. Tänkte hänga upp den men uttaget jag har är ett litet med 3 hål, kontakten på lampan är en vanlig med 2...
2
Svar
34
· Visningar
13 528
Äldre För längesen hade vi en vädertråd. Den har jag saknat emellanåt så jag tänkte detta är ett försök till en ny :) Kan meddela att här...
2
Svar
36
· Visningar
2 485
Senast: Oldie
·
Äldre Har vi någon här som ska till Norrköping i slutet av juni? ;) Jag tror att jag ska dit och se flera grymma band :bump: Vore kul att...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 146
Äldre Alltså har letat i 4 månader nu efter en hyffsat billig trehjulig sparkcykel men utan resultat! Är det verkligen så ont om dem?
Svar
0
· Visningar
815
Senast: R8n
·
Äldre De senaste veckorna så har min mobil (HTC Wildfire) blivit knepig när det gäller att skicka och ta emot mms. Den försöker en gång men...
Svar
0
· Visningar
1 519
Senast: Cydonia
·
Äldre Finns det någon trevlig uteservering där man får ha hund med sig i uppsala? Vi är nere en sväng och har ailu med och skulle vilja äta...
Svar
0
· Visningar
1 153
Senast: Poisonous
·
Äldre Hur lär man sig? Jag börjar komma upp i åldern att det börjar bli lite smått pinsamt att inte dricka kaffe. Men när jag testat så tycker...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 905
Senast: G-uldlock
·
Äldre Är det någon som använder en gemensam kalender med någon/några andra? Alltså inte att man har tillgång till att se någon annans...
Svar
11
· Visningar
2 413
Senast: Elina8
·
Äldre Vet att det finns många härinne som kan det på sina fem fingrar och det jag har hittat har ett par år på nacken med brutna...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
27 954
Senast: Breaktown
·
Äldre Tror jag frågat förr, men ändå. Jag vill ha ett par nya MBT-skor (just MBT, ja) och hittat billigare i England. Men tittar man på MBT's...
Svar
0
· Visningar
874
Senast: MissFideli
·
Äldre Ännu en hushållsfråga! Min säng består delvis av en resårmadrass på vilken jag dragit över ett resårlakan eller vad det heter. Nu råkar...
Svar
4
· Visningar
2 866
Senast: gul_zebra
·
Äldre ....är det verklighetsförankrat? Jag vet inte hur människor som bor i sådana där stilrena och "tomma" hem lever. Går det att leva så...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
26 965
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag ska bo en månad utan tillgång till mikro, ugn, spis eller frys. Vi har ett mini-kylskåp där vi ska förvara maten. Vi är två...
2
Svar
33
· Visningar
13 714
Senast: cewe
·
Äldre Tänkte slå på stort och låta någon annan bära mina grejer. Det är första gången och jag har aldrig någonsin tidigare anlitat någon till...
2
Svar
25
· Visningar
3 267
Äldre Han har snott mitt bo! Det var ju MITT kråkslott:cautious: Jag var på herrgårdsweekend på Kolswa Herrgård förra året och hittade då...
2
Svar
24
· Visningar
3 062
Senast: Ninnurur
·
Äldre Ja som rubriken säger, är det nån som har tips på bra surffilmer, som inte är så djupa? Utan lätta och, ja, bra helt enkelt :p
Svar
10
· Visningar
4 675
Senast: astronaut
·
Äldre Planerar resa dit senare i år. Har en gammal klasskompis från Sidney som sa att deras eluttag ser annorlunda ut från de i Sverige så jag...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Zaga
·
Äldre Iochmed senaste 6 dagarnas drama, skit och vette tusan allt är jag helt slut och paj känns det som. Så skulle tacksamt ta emot lite...
2
Svar
25
· Visningar
2 436
Svar
34
· Visningar
3 852
Senast: imzork
·
Äldre Har undrat ett tag nu och jag fattar verkligen inte. Fanta lanserade för inte så längesedan en "ny smak" orange, som de kallar den...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp