Detta med stilrena och enkla hem....

Sv: Detta med stilrena och enkla hem....

Kanske är sofforna olika stora? Jag har en tresits och man får utan problem plats två jättebekvämt eller tre om man sitter rakt upp och ner.

(:love: min soffa)

Haha nu ska jag svara på en gammal tråd men jag var bara tvungen att svara på detta.

Jag menar alltså inte att jag har problem med att få plats i soffan om man sitter rakt upp och ned. Det var alltså att ligga ner i soffan 2 stycken bredvid varann jag menade.

Sittandes eller uppkrupna får man lätt plats med 2 eller 3 pers i soffan.
 
Sv: Detta med stilrena och enkla hem....

Aha. Ja, då antar jag att det beror på soffan också kanske. Eller så har jag helt enkelt norra Europas största tresistssoffa :D
 
Sv: Detta med stilrena och enkla hem....

Vår soffa med två dynor är drygt två meter lång. Sittytan är strax över 170 cm och den är köpt speciellt för att man ska kunna ta sig en tupplur i den. Iaf om man är under 180 cm.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 071
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp