Bråvalla, någon?

Sv: Bråvalla, någon?

Har helt missat den här tråden, kul att fler ska dit! Vi kommer att vara där torsdag - söndag och jag längtar efter att äntligen få se Green Day igen :love: (och givetvis massa andra awesome band såklart:D)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Min sovplats befinner sig 5 mil bort och incheckning börjar först 17 så jag kommer vara på festivalen mellan 18-19 nån gång. Eftersom så många ska se Green Day borde vi ju träffas och ha för-pepp ;) Så jag röstar på nån gång efter 19 så att jag inte missar början :p
 
Sv: Bråvalla, någon?

KL
Jag ska också se Green Day och tycker också vi ska ha förpepp! Dessvärre så ska jag se Johnossi innan, men de spelar ju på samma scen. Men vad är planen för buketräffen då? När, var, hur??

OT
Jag ska faktiskt dit med min pappa och känner helt ärligt att det är lite pinsamt (förlåt pappa!). Jag är ändå 17, MEN vi har snackat i typ 10 år om att åka festival tillsammans så egentlgien är det väl inget att nojja över. Eller? Shit. haha ^^
 
Sv: Bråvalla, någon?

Jag tycker det är coolt att som "stor" åka med en förälder :)

Precis vad jag behövde höra! TACK:bow::bow::p

Ang. tiden så antar jag att jag kommer vara på Johnossi då när ni planerar att ses, men hade jag kanske kunnat haka på er vid den blå scenen efter Johnossi? De spelar ju precis innan Green Day menar jag, och nästan alla skulle väl dit? + att man måste vara i tid:p
 
Sv: Bråvalla, någon?

20.45-21.55

men annars, är det inte lättare att ses mitt på dagen när det inte är så mycket band som spelar? Eller planerar alla att vara för bakis för att palla det? ;)
 
Sv: Bråvalla, någon?

jag har en kompis som är 22 (?)år och hans lillasyster är inte 18år än. Dom har sedan flera år tillbaka åkt till SRF med sina föräldrar. Av att döma på bilderna har dom haft riktigt skoj ;)
 
Sv: Bråvalla, någon?

jag har en kompis som är 22 (?)år och hans lillasyster är inte 18år än. Dom har sedan flera år tillbaka åkt till SRF med sina föräldrar. Av att döma på bilderna har dom haft riktigt skoj ;)

Ååh, tack! Som sagt, precis vad jag behöver höra! :p
 
Sv: Bråvalla, någon?

Meeh! Inte ok:cool::p

Fast ni som ska se Green Day ska väl ändå gå dit en tid innan, och då kan jag väl haka på er där? :)
 
Sv: Bråvalla, någon?

20-tiden blir bra för mig :) Jag har dock noll koll på platser just nu så bestäm ni som spanat in det lite bättre :p
 
Sv: Bråvalla, någon?

Jag har inte heller koll på platser, och kommer förmodligen inte att ha det heller. Börjar undra vad jag gett mig in på :crazy:
 
Sv: Bråvalla, någon?

Tips till er som tänkt ta bil och inte åkt än...
Räkna med LÅNGA köer!
Har stått i princip stilla snart en timme, fortfarande några km kvar...
 
Sv: Bråvalla, någon?

Tips till er som tänkt ta bil och inte åkt än...
Räkna med LÅNGA köer!
Har stått i princip stilla snart en timme, fortfarande några km kvar...
 
Sv: Bråvalla, någon?

Huvva då, jag lär alltså få köa ett bra tag imorgon :meh:

Det låter bra för mig, ska vi säga kl 20?
 
Sv: Bråvalla, någon?

Den med mest udda utseende får hålla ett plakat :D ;)

*kl

Det råkar inte vara så att någon har möjlighet att förvara en rygga åt mig imorgon? Värdeförvaring finns på campingen men inte festivalområdet. Kommer bara vara kläder, tandborste och sånt i, värdesakerna har jag på mig. Vill gärna slippa ha den på spelningarna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 788
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 201
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp