Bråvalla, någon?

Sv: Bråvalla, någon?

Stackars dig sparrisen :(

Jag kom ju först sent och sen var jag fast i kön till kontantuttagen en timme -.- jag fick halvbra plats till green day men det var nog med stök där :-P
 
Sv: Bråvalla, någon?

Hmm ungefär mitt emot Mikes mick, kanske en 10 meter från staketet. Såg lite sådär halvbra, men fullt tillräckligt :p En kvinna som stod bredvid mig svimmade innan Green day började, men hon fick hjälp av sin make därifrån så jag hoppas det gick bra :eek:
 
Sv: Bråvalla, någon?

Med tanke på hur mycket folk det var där får väl det ses som en ganska bra plats :)

Oj, hoppas det gick bra för henne!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 788
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 201
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp