Bråvalla, någon?

Sv: Bråvalla, någon?

Jag tror att jag har ett rätt så vanligt utseende :p

Jag har bil och ska parkera i anslutning till festivalen men du kanske vill ha en på ett inlåst rum eller så?
 
Sv: Bråvalla, någon?

Bil går absolut bra, har fått erbjudande om det på annat håll med, men de jobbade fram till 20. Skulle du också eller hur var det?

Jag ser ut som vilken svensk sjuttonårig som helst, fast det är rätt längesen jag var så ung :cautious:
 
Sv: Bråvalla, någon?

Hmm jag kommer nog kanske vara där vid den tiden jag också, har ingen aning om hur det blir med köerna idag :crazy:

Kommer gå klädd i skinnjacka, gråa jeans och röda converse i alla fall :p
 
Sv: Bråvalla, någon?

Hann inte med bråvalla i år men nu försöker jag vinna biljetter så att jag kan gå på way out west istället! Xubi har en festivaltävling om ni är intresserade!

http://www.xubi.se/festival/
 
Sv: Bråvalla, någon?

Det var det igår och jag tror inte det hunnit torka upp riktigt. Gröna scen är ju på asfalt och delvis blåa scen men mellan scener/mattält är det lerigt.. :(
 
Sv: Bråvalla, någon?

Tur jag säkrade och har med andra skor att åka hem i imorgon! Men det blir lättare för er att känna igen mig, jag lär skutta fram bland lerpölarna :p

Sitter på stationen och laddar telefonen, så fort det är klart ska jag hoppa på en spårvagn :)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Kl

Jag har vita (nåja..) skor, höga svarta strumpor, jeansshorts, blåsvartrandig tröja, tusen armband i diverse färger, och svag rosagrön dipdye. Kom gärna och säg hej om ni ser mig :)
 
Sv: Bråvalla, någon?

Fan kan vi säga 21? Jag kom först nu till vandrarhemmet och har några mil till festivalen så det blir lite tajt för mig
 
Sv: Bråvalla, någon?

Kl

Förlåt för att jag inte dök upp! :(
Det straffade kanske sig själv, för sista två tredjedelarna av green days spelning (som jag var astaggad inför och hade jättebra plats) består bara av surr, hjärtklappning, svårt att andas, frös så jagdet skakade, hängde mot killen framför, kämpade för att hålla ögonen öppna och en vakt som hela tiden petade på mig, frågade om jag var okej och hällde i mig vatten.

Den besvikelsen, att missa green day fast jag envist stod kvar, den är inte att leka med :cry:
 
Sv: Bråvalla, någon?

Stackare! Hoppas du mår bättre idag!

Jag hittade inte någon heller, även om jag frågade runt om det var någon som letade efter mig :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 788
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 201
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp