Vädertråd!

Sv: Vädertråd!

kl

I går började dagen med ÖSregn, men sedan blev det soligt och fint!

I dag har det varit soligt och fint och så avslutades dagen med ÖSregn. Nu i kväll har det varit nästan lite soligt då och då, men väldigt ljust tycker jag. Det har åskat också en sväng här.

Jag bor utanför Höör/Eslöv. :)

Tillägg: som den hästägare jag är så tänkte jag efter fler dagars värme att regn faktiskt är BRA! :)

Ja jag tänkte likadant. Det får inte bli för torrt...
 
Sv: Vädertråd!

Det har det gjort hela dagen här. ÖST ner verkligen och blåst mycket hårt, och ännu blåser det mycket. Det har haglat också. Varit ganska varmt mellan skurarna trots allt.

Förresten gillar jagi nte alltid regn. Då växer ju mitt gräs...
 
Sv: Vädertråd!

Här har det varit ösregn av och till och åska.
Och nu ser det ut som om det kommer tillbaka.
Synd om hunden som blir livrädd :(
 
Sv: Vädertråd!

kl

I dag har det varit runt 12-13 grader och soligt och regnigt om vartannat. Lite blåsigt men där jag bor blåser det alltid så jag tänker inte på det precis.
 

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 720
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
748
Senast: Angel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 139
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp