Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur många BHar har ni att växla mellan, sådär till vardags? Jag menar, trosor har åtminstone jag så det räcker i nästan en månad när...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 869
Senast: bigganl
·
Äldre I helgen får jag efterlängtat besök, en av mina bästa vänner från skoltiden i USA! Vi har inte setts 21 år och han har aldrig varit i...
Svar
1
· Visningar
634
Äldre Kan man i dag kopa ett jaktvapen om man inte har tillgang till jaktmark?
2
Svar
32
· Visningar
3 197
Senast: hastflicka
·
Äldre En svart svenska vinner VM-guld. Emma från mulit-kulti Bergsjön kvalar in i regnbågens färger...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 848
Senast: golit
·
Äldre Jag letar efter en väst som är fodrad med teddyfoder, eller liknande. Någon som vet någon sida som säljer sådana? :)
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Cillen89
·
Äldre I början av juli hamnade jag pga ett spontant infall i Budapest, jag som verkligen hatar storstäder över allt annat. Hur som helst så...
Svar
10
· Visningar
1 718
Äldre Vad tycker ni att ska ingå i socialbidrag? Jag läste om en familj i Stockholm som ville ha pengar till High Chaparal(i Småland?) av...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 684
Senast: Smulu
·
Äldre Hur hittar man hyreslediga hus på landet att hyra? Har annonserat på Blocket, men mer? Vi har inga lokala tidningar att annonsera i.
2
Svar
32
· Visningar
4 205
Senast: martha
·
Äldre Jag ska åka till malaga , har aldrig varit där förut, har dock varit på andra ställen i spanien, och jag vet att de alltid brukar finnas...
Svar
0
· Visningar
792
Äldre Ska på premiären av Priscilla på Göta Lejon 21/9 men har nästan noll koll på Sthlm! Vad finns det för hotell nära eller vilket...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Fille
·
Äldre Jag och en kompis ska ta en weekend i Paris. Kan någon rekommendera bra hotell, verkar finnas massor :D Sevärdheter finns det ju massor...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: chiara
·
Äldre ... eller i varje fall sommarpratarna. Du läser topplistan bara här på Bukefalos! Var så goda....
Svar
0
· Visningar
539
Senast: golit
·
Äldre Ja, nu är vi ju på Senior och då antar jag att i alla fall några av er kommer ihåg tv-serien Den Tredje Lyckan. Den finns nu att se via...
Svar
17
· Visningar
2 609
Senast: Madick
·
Äldre Jag kommer befinna mig på t-centralen från 11.30-18 idag. Det råkar inte finnas någon liten bukare där ute som inte har något bättre för...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: LindgrenV
·
Äldre Ska ju såklart ta ut hantverkare asap och få offert men kul att få input från andra också :) Jag har tänkt fixa lite i mitt badrum i...
2
Svar
28
· Visningar
4 612
Äldre Hej! Tänkte höra om/vad ni har för erfarenheter av dessa två telefoner. Jag har för tillfället en iPhone 4, som jag är ganska nöjd...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: _FiA_
·
Äldre Jag håller på och gör en liten bok till en nära vän, mer än så vågar jag inte skriva:D Jag saknar små fina dikter, texter, utdrag ur...
Svar
0
· Visningar
1 437
Senast: lady_vip
·
Äldre Det kallades en rätt jag blev bjuden på hemma hos en kompis när jag var liten men eftersom jag inte har någon kontakt med henne längre...
Svar
11
· Visningar
2 323
Senast: Emor
·
Äldre Ny här men hoppas få lite tips av er kloka iaf :) Jag har tagit tjänstledigt ett år för att prova nytt jobb i höst och kommer då flytta...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Jag har tänkt att laga gädda till middag i helgen. Jag har en tanke om att göra gäddan i folie, med tomat, champinjooner, tomater och...
Svar
8
· Visningar
2 206
Senast: PrittePuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp