Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej, För två år sedan köpte jag en bostadsrätt. Jag har sedan dess haft bundna lån. Nu är det dags att omförhandling dessa lån. Jag...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: ascha
·
Äldre Vi har något mysko med strömmen. Kökslampan lyser lite grand o varierar i styrka, ligger felet hos oss eller hos Vattenfall? Vi är sist...
2
Svar
27
· Visningar
6 542
Senast: Pudlan
·
Äldre Vi planerar att anlita städhjälp i framtiden. Kanske börja lite smått inom kort, eller kanske vänta eller år tills jag är klar med...
2
Svar
22
· Visningar
4 086
Senast: Joyride
·
Äldre Vi ska flytta, huset står på hyresvärdens gård, vi bor alltså på samma adress. Kan vi huxflux ställa upp en egen brevlåda bredvid...
Svar
9
· Visningar
6 638
Senast: MiniLi
·
Äldre Ja, jag är ganska tjatig. Jag vet att jag har startat ganska många trådar under det senaste året kring hus och hem och ekonomi och hit...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 174
Senast: MiniLi
·
Äldre Ibland undrar man... Jag har ett mobilabonnemang som makens företag står för, tidigare stod det på svärfars företag där maken också...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: ameo
·
Äldre Min kompis (A) sålde sin lgh i våras via blocket (vi delade trappuppgång). Damen är (för att underdriva) jobbig! Hysterisk över småsaker...
2
Svar
28
· Visningar
4 427
Äldre Dagens onödigaste inlägg men måste få veta. Ringer arbetsförmedlingen med hemligt nummer? Hemligt nummer som ringt 4 ggr så vill...
Svar
19
· Visningar
5 033
Senast: Anna
·
Äldre Ja, är Chemtrail-teorin en sk conspiracy theory utan grund, eller finns det nåt korn av sanning bakom tron att de vita strimmorna man...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 041
Senast: Blue
·
Äldre Ja enligt vissa och det stämmer på sätt och vis. Men tänker att det är väl lite av charmen också? Lite tråkigt bara när en del som...
2
Svar
28
· Visningar
3 886
Senast: yennork
·
Äldre Det handlar alltså inte om religion, utan om trosor. Tänkte att allsmäktiga buke borde sitta inne med svaret på den stora och djupa...
Svar
18
· Visningar
2 300
Senast: Elina8
·
Äldre Vår sekreterare på jobbet sa att det bästa hon gjort för sin ekonomi var att sluta med hästar. Själv vågar jag inte ens räkna efter vad...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 644
Senast: fejko
·
Äldre Och nu menar jag de äldre, som har gått minst 30 000 mil ;)
Svar
1
· Visningar
472
Senast: ylvali2
·
Äldre Just nu lever jag min dröm känns det som. Börjar nytt roligt jobb om ett par veckor och har nu haft 7 veckors ledighet. I morse...
Svar
19
· Visningar
1 979
Senast: ainasoja
·
F
Äldre På min högra hand, på mitt ringfinger har jag en nagel som senaste året alltid är sprucken. Nageln är delad i mitten, man ser det...
Svar
9
· Visningar
18 515
Senast: Enya
·
Äldre Med bara handbagage och elektroniskt boardingkort, är det i senaste laget att vara vid på plats vid terminalen 50-55 minuter före...
Svar
0
· Visningar
532
Äldre Ni som har samsung S4an, jag har en fråga till er. På min HTC har jag en funktion där jag kan göra så att mobilen varnar mig då jag...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: busigdemon
·
Äldre Kan någon annan,tex ens sambo begära få en specad mobilräkning där det står alla nummer man ringt,om abonnemanget står tecknat på mig?
2
Svar
27
· Visningar
3 300
Senast: Thaliaste
·
Äldre i fredags hände något som gett mig ångest. jag hade en liten fest - blev svinpackad. en "kompis" till mig var där - han var nykter...
2
Svar
23
· Visningar
5 346
Senast: Bewildered
·
Äldre Ni som sökt CSN nu i sommar/höst, har ni fått svar än, hur lång tid tog det? Ni som inte fått svar, hur länge har ni väntat? CSN...
Svar
7
· Visningar
2 469
Senast: Libra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp