Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag håller på att söka massa lägenheter nu eftersom jag ska flytta till annan ort där jag inte har boende än. Ett par tre stycken av de...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Hejsan, Imorgon besöker jag äntligen bland annat Sephora som jag velat länge. Har inget från deras produkter men hört och läst en del...
Svar
17
· Visningar
3 150
Senast: _Peplis_
·
Äldre i läder? Min mamma vägrar använda något annat och det hon har gett upp, det enda som får det att hålla ihop är flertalet varv...
Svar
7
· Visningar
7 970
Äldre Då både jag och min mamma älskar Gotland funderar jag på att bjuda min mamma dit i december. Så jag undrar lite hur julhandeln är och...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: Narcissa
·
Äldre Min bil har fått sig en liten parkeringsskada :( Fördelen är att den är liten och verkar vara ytlig. Men hur gör man? Aldrig ägt ny bil...
Svar
4
· Visningar
3 098
Äldre Vet du om att du sa ja till Euron. Att Sverige är tvungna att gå med? Du kanske trodde att folkomröstningen sade nej och det gjorde...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 583
Äldre I helgen var jag hos en vän och hjälpte denne att städa och diska. Hen har inte kunnat göra det på några veckor pga vissa saker. I alla...
Svar
18
· Visningar
5 655
Senast: Me_too
·
Äldre Hur går man till väga om man vill hyra ut sitt hus? Vad ska man tänka på och hur räknar man ut "rätt" hyra?Något mer man behöver tänka...
2
Svar
35
· Visningar
4 603
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Nu har jag försökt använda google utan att lyckas igen, så här är det, Jag gifter mig den 14/9 och byter då efternamn till mannens...
Svar
16
· Visningar
2 550
Senast: Amk
·
Äldre Jag var i en butik och köpte en väska för ett tag sedan. Expediten, i min ålder ca (50+) , kanske lite yngre, kallade mej " hör du du...
Svar
11
· Visningar
2 440
  • Låst
Äldre Snart fullt i den andra så startar en ny nu :) :banana: Håller på lagar mat vilket känns som det tar evigheter.
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
57 240
Senast: tifo
·
Äldre En insändare i lokaltidningen var mäkta upprörd över att Jonas Gardell plus nån komiker jag inte kan namnet på, var med i...
2
Svar
30
· Visningar
3 473
Senast: Korven
·
Äldre Hej. Funderar på en resa till Israel, framförallt Jerusalem, om ngra veckor. Resans längd kmr vara ca 5-6 dagar. Tänkte höra om...
Svar
10
· Visningar
1 560
Senast: Diamond
·
Äldre Jag letar en låt, lugn, med lite "piano" i början. Låter lite som Coldplay, kan vara det också men har inte hittat den. Om det kan...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: feel
·
R
Äldre Bakgrundslåten till Torsk på tuben-reklamen? Kära vänner, hjälp!
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag har aldrig bott så att jag har behövt betala för vattenförsörjningen, men nu har jag satt upp familjen på kö till en hyreslägenhet...
Svar
5
· Visningar
1 083
Äldre Behöver verkligen tips på snygga och varma (!) vinterjackor. Vill inte ha päls på den, men fårskinn går bra. Tycker att Acnes nya...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Fia
·
Äldre Färdiggrillad kyckling som man köper på Ica hur länge kan man ha den i kylen innan den blir dålig? Den köptes i torsdags. kan jag äta idag?
Svar
2
· Visningar
13 005
Senast: starcraft
·
  • Låst
Äldre Senaste nytt http://vargreviret.com/wordpress/
23 24 25
Svar
495
· Visningar
29 708
Äldre Eller måste man be markägaren om lov? Om man måste det, hur hittar man vem som äger den aktuella åkern?
10 11 12
Svar
238
· Visningar
18 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp