Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Egentligen är det här ingen jättegrej, men jag kan ändå inte riktigt släppa det. Söndag för en vecka sedan glömde jag min mobiltelefon i...
2
Svar
21
· Visningar
3 632
Senast: nexxa
·
Äldre Trots att så många är vegetarianer idag så är kock ofta skrämmande dåliga på att komma på vettiga vegetariska menyer. Jag fick...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
18 065
Senast: nexxa
·
Äldre Min iphone har fungerat problemfritt hela tiden och hastigt och plötsligt så försvinner teckningen hela hela tiden. Några sekunder här...
Svar
11
· Visningar
2 087
Äldre O allvetande bukeorakel, jag har nu en fråga som jag söker svar på. Jag och en kompis satt och pratade om allt mellan himmel och jord...
2
Svar
21
· Visningar
2 863
Senast: hastflicka
·
Äldre Har fått ett presentkort som gäller på ett flertal restauranger i stockholm, men går sällan ut och äter så ni får gärna tipsa om de ni...
Svar
15
· Visningar
1 431
Senast: Bri
·
R
Äldre Idag har jag suttit och försökt ordna lite inför pojkvännens flytt från Spanien hit till mig. Allt har verkat så enkelt; han är ju...
2
Svar
26
· Visningar
4 369
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Börjar skolan om en vecka och har insett att det inte blir några nådiga pendlingstider, kommer åka hemifrån 6.00 på morgonen och komma...
Svar
18
· Visningar
3 879
Senast: GotAsecret
·
Äldre Hur länge håller en öppnad flaska vitt vin? Den har stått i kylen, men utan kork/lock. Dock med papper i öppningen som täppt till. Hur...
Svar
9
· Visningar
6 754
Senast: muppia
·
Äldre Vi är på G att boka resa i början av oktober. Funderar på Cypern (Fig three bay låter mest lockande) eller Kanarieöarna och då känns nog...
Svar
11
· Visningar
4 563
Senast: sjoberga
·
Äldre Brukar göra en väldigt god fisksoppa med rotfrukter, saffran och räkost. Tyvärr tål inte min karl nåt med ost/mjölk/laktosfritt, så det...
Svar
9
· Visningar
2 191
Senast: sthu
·
Äldre Kan man plocka ut hur mycket man vill eller är det någon begränsning? Behöver snart ha ut en större summa, runt 35.000 kr och...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 415
Senast: Pia
·
Äldre Hallå, jag är 17 år, vill flytta ihop med min pojkvän och mina föräldrar tycker det är okey. Frågan är bara mydigheter, soc osv...
2
Svar
36
· Visningar
5 636
Äldre Vi har världens bästa granne med fru. Han är nybliven pensionär och hon jobbar fortfarande. Han täller upp och vaktar huset när vi är...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Hyacinth
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 721
Senast: Vogue
·
Äldre Jag har av olika anledningar precis börjat jogga och upptäckt att det är riktigt kul! men jag behöver lite hjälp med hur man kan lägga...
Svar
16
· Visningar
1 734
Senast: ullo
·
Äldre Att åka som au pair till andra länder är jag införstådd med, men hur är det med andra hållet? Åker man hit till Sverige som au pair...
Svar
6
· Visningar
1 625
Äldre Igår hade jag en middagsbjudning (med en hel del alkohol inblandat) för blivande studenter på universitetet, en aktivitet som ingick i...
Svar
10
· Visningar
2 127
Senast: nexxa
·
Äldre Min Motorola Defy börjar dö mobildöden och det är hög tid för en ny. Helst igår faktiskt. *laddar telefonen för fjärde gången idag* Jag...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: busigdemon
·
Äldre Det hände mig häromdagen - i måndags - att någon sa att det är xxxx redan nästa helg. Jag höll på att få skrämselhicka då jag planerar...
2
Svar
25
· Visningar
4 959
Senast: Pegasus63
·
Äldre Nu har jag inga barn själv och liten kontakt med skolvärlden, men hur fungerar det rent praktiskt om tex en muslimsk familj kräver att...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 244
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp