När är nästa helg?

Sv: När är nästa helg?

Kl
Hihi va roligt - det är total förvirring alltså. Men var kan man läsa om vad som är rätt.
 
Sv: När är nästa helg?

Kl
Hihi va roligt - det är total förvirring alltså. Men var kan man läsa om vad som är rätt.

Om programmet finns kvar, kan du ju ringa/skriva till Karlavagnen de kvällarna som de "lärda" från göteborg sitter med. På P1 finns även där ett program varje vecka som tar upp språkfrågor, och sedan fantes "Mål i mun" på P4 Sjuhärad som brukade ta upp allt från ortsnamn till dialekt ord mm
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 662
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 110
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp