Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Var på begravning för några dagar sedan. Kvällen före trampade min häst mig på tårna så foten hade svullnat upp lite. När vi skulle iväg...
2
Svar
28
· Visningar
8 167
Senast: Thaliaste
·
Äldre Imorgon har jag uppkörning! Börjar bli lätt nervös och tar gärna emot alla tips och råd som finns :) Har kört en del på körskola och...
Svar
9
· Visningar
4 941
Senast: marytwice
·
Äldre För något år sedan fick jag denna länken av en kompis som hade sin bok där. Tänkte tipsa om länken eftersom jag tyckte att den var rätt...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Rie
·
Äldre Läste på Aftonbladet nu, blivit ramaskri efter att besökare sett hur en Björn tuggar i sig ett hästhuvud. Är det bara jag som inte...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 522
Senast: Björk
·
Äldre Artikel i Riksdag & Departement Jag är inte särskilt förvånad om jag ska vara ärlig, OM man ska stifta lagar vars grund ligger i...
2
Svar
20
· Visningar
3 207
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Jag undrar om man fäller mer hår på hösten än övrigt? Eller är det bara jag som har blivit nojig just nu? Jag har halvlångt hår och...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: Hedinn
·
Äldre Kristallen, klubben för inbördes beundran? Och hur kan man nominera Kristallen till... Kristallen? Snart svämmar media över av...
Svar
1
· Visningar
747
Äldre Har precis köpt en kolonistuga och där ingick visst ett otroligt bestånd av jordärtskockor! :) Så nu är jag tacksam för era bästa...
Svar
15
· Visningar
2 154
Senast: hvala
·
Äldre Sambon har fått lite problem med ett licenskrävande vara, visade sig ha fel tillverkningsnummer. Mejlar handlägaren och får i mejlet...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: mnementh
·
Äldre Jag har hittat ett par skor på Blocket, som jag tänkte köpa. Säljaren ville att jag skulle sätta in pengar direkt på hans konto, då...
Svar
15
· Visningar
2 879
Äldre Jag ska ha en liten avskedsfest här imorgon. Det kommer en 8-10 personer och jag har, i ett svagt ögonblick, lovat att bjuda på något...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: VLMF
·
Äldre En av de "säkerhetsansvariga" i programmet (verkar heta Jonas och hade orange tröja i kvällens avsnitt), var inte han med i 112 Poliser...
Svar
3
· Visningar
1 623
Äldre Någon som vet vart jag kan hitta något liknande som denna? Dom har slut på min storlek på denna sida.
Svar
2
· Visningar
881
Äldre Hallå här, MissX är tillbaka efter måååånga års bortavaro ;) Har sett till Mysko och Lovisaleonora... finns det fler gamla...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
11 231
Senast: morgaine
·
Äldre Fungerar Facebook för er? för mig står det .Kontot otillgängligt för tillfället. Ditt konto är inte tillgängligt just nu på grund av ett...
Svar
4
· Visningar
1 882
Senast: Riley
·
Äldre Jag behöver hjälp. För det första, jag kan ungefär ingenting om mode, stil och allra minst om "glitter och glamour" - som är temat på...
2
Svar
28
· Visningar
4 895
Senast: Myrten
·
Äldre Hjälp mig snälla! Det kom en dokumentär om äventyrare t.ex sådana som hoppar ut från stup, fridykare osv för någon dag sedan. Vad hette...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: tott
·
Äldre Tänkte starta en pepp- och prattråd för oss som kämpar med körkortet :D Hur länge har ni kört? Kör ni privat eller på körskola? Har ni...
2
Svar
25
· Visningar
3 487
Senast: saddi
·
Äldre Jag som delägare i ett dödsbo, får information om att det har uppstått en tvist mellan dödsboet och ett flertal andra parter. Men jag...
Svar
8
· Visningar
1 198
Äldre Någon som minns han som var med i talang för ett par år sen (osäker på vilket år) som tog upp en människa och la en tygbit på huvudet...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp