Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Inatt kom första avsnittet, har ni hunnit kolla på det än? Vad tycker ni?
Svar
15
· Visningar
1 286
Senast: MiniLi
·
Äldre Jag är enligt mina egna mått väluppfostrad. Enligt flera andra jag träffat så håller de med. (Ibland är jag dock jävligt ouppfostrad...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 387
Senast: Enya
·
Äldre Ja... Som rubriken lyder... Skulle idag flytta in i nya lägenheten, och hade precis korkat upp vinet när vi (jag och en vän som var på...
2
Svar
21
· Visningar
6 407
Äldre Det borde finnas en del ljushyade här på bukefalos. :D Vilken foundation använder ni? Hur pass ljusa är ni i hyn? Ni får hemskt...
2
Svar
35
· Visningar
6 138
Senast: Zoya
·
Äldre Jag ser att Sydsvenskan börjat skriva mansvåld nu. Det är ju mycket mer korrekt än att skriva kvinnovåld kan jag tycka...
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: golit
·
Äldre Nån som har haft Ford Explorer här? Nöjd? Missnöjd? Hur är den i koffertutrymme? Hundbur? Kan man ha en vanlig hundbur eller får man...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: PrittePuff
·
Äldre Frågar allvetande Buke... Vilken informationsskyldighet har borgenären gentemot borgensmannen? I detta fall gäller det en hyresrätt där...
Svar
7
· Visningar
1 484
Äldre http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/244192?programid=3052 P3 lade ut en fejkannons på en sida för sexköp. De låtsas vara 14 år gamla...
2
Svar
30
· Visningar
4 502
Senast: Ramona
·
Äldre Hoppas på snabbt svar..... Har äppelringar i ugnen, 80 grader. HUR länge ska de ligga där? Lite sega ska de väl vara, inte torra som...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: marytwice
·
  • Låst
Äldre Nä, ändrade mig......... ;-)
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Got2Be
·
Äldre Hör egentligen till U men tror att denna tråden hör hit:p Går det göra paj eller äpplekaka på vildäpplen? Har ett vildäppleträd på...
Svar
3
· Visningar
1 316
Äldre I helgen smäller det:D, kräftskiva efter att ha betat kräftburar, fiskat kräftor, kokat dem med omsorg nu i sommar. Åhååå så gott, men...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: cewe
·
Äldre I brist på annat vänder jag mig till allvetande buke :D Jag är nu inneboende eller hyresgäst hos en person i södra Sverige i en stad...
2
Svar
38
· Visningar
5 165
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Jag har skaffat spotify premium och har det således i min smarta telefon :P nu Jag tänkte att jag skulle kunna lyssna på det i bilen...
2
Svar
25
· Visningar
10 838
Senast: skiesabove
·
Äldre Allvetande Buke - behöver er expertis! Min kusin har "hyrt" (tyvärr finns väl inget kontrakt) en fristående villa på sin fars(!) gård...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 225
Senast: Lobelia
·
Äldre Vad har ni gjort efter att eran arbetsträning är klar? Jag ska arbetsträna ett tag till men vet inte vad som händer efter det. Ska ha...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: Korven
·
Äldre Någon här som beställt från VS någon gång, och kan berätta lite om vad ni fick betala för frakt och tull? När man googlar verkar det...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: Miks
·
Äldre Sista helgen i augusti, bär det iväg till Värmland. En resa på ca 40 mil från där jag bor och det ska bli så kul, då jag aldrig vart i...
Svar
9
· Visningar
4 836
Senast: Jaag
·
Äldre Undrar om det finns någon som har recept på Snickerskaka. Inte den med jordnötssmör utan den med krossade jordnötter i. Vore mycket...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Elina8
·
Äldre Två pensionärer är gifta och äger ett hus som de bor i. Huset är belånat långt över sitt nuvarande värde. Han har en avbetalningsplan...
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp