Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Bor i ett litet hus på en gård sedan ett år tillbaka. Påtalade tidigt i våras att jag hittat rått/musbajs i garderoben och att textilier...
Svar
8
· Visningar
2 970
Senast: Enya
·
Äldre Blir så trött på detta... Vet inte hur många gånger man försökt ordna med saker, och folk ställer in i sista stund och man sitter där...
2
Svar
29
· Visningar
7 896
Senast: Sol
·
Äldre Räcker det att göra en adressändring hos Skatteverket?
Svar
18
· Visningar
2 758
Senast: Korven
·
Äldre ja, som rubriken säger så fick jag idag en crosstrainer av en kompis som inte hade plats för den. Men vad gör jag med den rackarn...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: _FiA_
·
Äldre Vet att många varit i Budapest och jag är på väg att boka en resa dit och det finns mycket lägenheter att hyra vilket passar oss bäst...
Svar
16
· Visningar
1 473
Senast: PelleP
·
Äldre I min lilla BRF (10 lgh i en fastighet) håller vi på att installera fiber. Arbetet påbörjades i juni och eftersom jag jobbar fick...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
15 437
Äldre Jag har genom livet använt nagellack typ vid några enstaka tillfällen. Nu fick jag för mig att jag skulle ha lite långa, målade naglar...
2
Svar
26
· Visningar
4 736
Senast: Sleepan
·
Äldre 5000 nåt eller var det är sen skapelsen i den judiska kalendern. golit noterar också att både Irans (nya) president och Irans...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: golit
·
Äldre Efter en del väntande har "jag"/person på sydkoreanska myndighet lyckats spåra mina biologiska föräldrar. Blev upplyst om att de...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
15 592
Senast: fejko
·
Äldre Hej jag heter Lillagoajag och är en inkompetent 90-talist... I lägenheten som jag har flyttat till så har jag basutbudet för TV...
Svar
4
· Visningar
926
Äldre Någon som använt sig av dem för att få hem paket från england ? Fattar det som att de mest är en prispressare som pressat fraktpriserna...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: gylle
·
Äldre Jag är ute efter en bra regnjacka men jag kan ingenting om sånt här! Köpte mig en gore-tex jacka (Haglöfs Rival Q) och tänkte att det...
Svar
10
· Visningar
2 178
Senast: VLMF
·
Äldre Hej! Jag har ett litet klipp här ifrån en tävling från Lisen bratt, vill ha hjälp med om någon vet vad det är för låt de spelar under...
Svar
2
· Visningar
721
Äldre Finns det något bra ställe där man kan städa bilen invändigt? Tänkte främst på tillgång till dammsugare osv. Guld värt om ni vet...
Svar
5
· Visningar
1 152
Äldre Hej! Jag har lyckats göra ett rejält felköp av ridkläder, köpta på Horze internetbutik. När jag då idag packade ner allt i en...
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: mazurka
·
Äldre Jag är på jakt efter något som jag mest liknar vid en säck eller ett sadelöverdrag som man kan dra över ryggsäcken när man har den på...
Svar
14
· Visningar
1 846
Senast: kopparberg
·
Äldre Jag trodde den var färdig för länge sen men hörde nu att de brutit igenom idag. :eek: O_o :cautious: Fem år skulle det ta men nu har de...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Reykur
·
Äldre Någon som vet vad det är för låt som spelas i Burger Kings reklam? Det är piano. Jag vet vad det är för låt, den är känd. Men jag kan...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: Saeta
·
Äldre Hjälp mig.... En verklighetsbaserad film... En kille tar studenten, han skänker alla sina pengar och ger sig ut för att klara sig...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Kakis
·
Äldre En salong jag brukar göra ansiktsbehandling på har börjat med någon form av "behandling" som ger dig mascara i 4 veckor som är...
2
Svar
20
· Visningar
4 529
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp