Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu är det ett nytt grymt hatbrott, den här gången i Malmö. Det stärker mina teorier att det är hatet mot människor av "fel ras" i sig...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 403
Äldre Någon som hyrt bil i England? Var det svårt med vänstertrafiken?
Svar
5
· Visningar
1 927
Senast: Martenix
·
Äldre Lyssnade på slumpvald musik igår och hittade ett gammalt band jag lyssnade lite på när jag var i tonåren. Nu är jag ute efter en...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: Akerman
·
Äldre Jag har tidigare haft köpstopp i åtta månader och tänkte testa igen. Denna gången tänkte jag dock 12 månader, dvs hela 2014. Någon som...
Svar
11
· Visningar
2 300
Senast: nexxa
·
Äldre Mitt abonnemang har precis gått ut vilket tydligen innebär att jag blir offer för telefonförsäljare som vill att jag ska byta...
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: Nebraska
·
Äldre Har fått paket av UPS flera gånger och alltid varit hemma, inga problem. Nu väntar jag ett paket från England som bör ha kommit men...
Svar
12
· Visningar
6 046
Senast: Sol
·
Äldre Jag springer ute en del (från och till iaf) och har hund som jag är ute med (såklart). Hur gör ni andra, brukar ni ha med er något som...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 077
Senast: Koltrast
·
Äldre Idag påväg hem var det väldigt nära att jag var med om en bilolycka och det jag bannar mest är att jag kör så mycket bil nuförtiden ca...
Svar
9
· Visningar
1 478
Senast: mooi
·
Äldre Hypotetisk frågeställning. Ponera att någons föräldrar är gifta med varandra. Den ena föräldern avlider och den andra gifter om sig...
2
Svar
36
· Visningar
4 250
Äldre Jag känner att jag kanske borde veta det här själv, men det gör jag inte :o Bor i lägenhetshus med ca 100 lägenheter, vad jag vet har...
2
Svar
33
· Visningar
5 303
Senast: Jonaz
·
Äldre Vi har nu köpt ett torp där säljaren tömde huset på det dom ville ha och lämnade resten, enligt överenskommelse.:) Och kvar finns...
Svar
12
· Visningar
1 667
Senast: Mim
·
Äldre Igår såg jag sambo som filmen "Vi". Vad anser ni om den? När sambon låg på golvet och Skarsgård ställde sig framför och tog fram den och...
Svar
13
· Visningar
2 274
Senast: Gammeln
·
Äldre Nu börjar dagens program. Hur kan man ha ekonomiska problem när man har 90 000 i månaden efter skatt i inkomst? :meh: :cautious...
Svar
17
· Visningar
3 184
Senast: Rosett
·
Äldre Idag på skolan lyckades jag öppna en dörr som tippade över stort blädderblocksställ som stod precis innanför. Såklart ramlade den över...
Svar
18
· Visningar
2 324
Senast: Gabbi
·
Äldre Hur uppfattar ni en mening som avslutas med ".........,,"? Är det något man kan skriva, eller bryter det mot "skrivreglerna"? Skriver...
2
Svar
38
· Visningar
3 596
Senast: Darkie
·
Äldre Trodde jag hade sparat den på datorn, men icke... Det är en rolig bild (kanske av Jan Stenmark?) där två kvinnor står i ett kök och den...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Agapi
·
Äldre Nu har jag redan betalat fakturan, men jag undrar ändå vad som gäller i det här fallet. Fick en faktura från posten för att jag satt...
Svar
8
· Visningar
4 797
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Ja hjälp det är kaos i huvudet nu...Har börjat packa nu....Vad ska man ta med??...Jag flyttar in i ett hem där allt finns redan....Har...
Svar
9
· Visningar
1 370
Senast: peace
·
Äldre Jag har räknat ut att de räkningar jag har stadigt varje månad ligger på 9700. Är det normalt? Mycket? Lite? Singel, två hästar, bor...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 694
Senast: Gimlan
·
Äldre Jag har haft Netflix i ungefär ett halvår men börjar tröttna på att de antingen bara har första säsongen av vissa serier, eller lägger...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: saddi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp