Gamla vänner?

Sv: Gamla vänner?

Vilken flashback, känns som om jag hamnat i 2001 typ!:D

Saknar gillaknapp nu.
s.wink.gif
 
Sv: Gamla vänner?

Hej och hallå. :)

Jag minns dig, men jag var inte så aktiv då (i alla fall inte i samma trådar tror jag) och är ännu mindre aktiv nu. :)
 
Sv: Gamla vänner?

Känns onekligen som att vi har lagt av oss en hel del?

Har ni blivit gamla tanter med fel på bredbandsuppkopplingen hela bunten, eller väntar ni på att modemet ska ringa upp? ;)
 
Sv: Gamla vänner?

Jösses så många gamla kändisar det dök upp här plötsligt! :)

Var är ni när MissX inte är här??
 
Sv: Gamla vänner?

Jösses så många gamla kändisar det dök upp här plötsligt! :)

Var är ni när MissX inte är här??

Själv hänger jag sällan på nätet längre, och buke har jag inte besökt på länge. Det var en tillfällighet som fick mig att titta in här, "undrar hur det ser ut på seniorsidan nu för tiden"... Och så såg jag den här tråden. Roligt att se en massa nick jag kände igen! :)
(fast det har blivit väldigt fula smilisar... ;) )
 
Sv: Gamla vänner?

Jag är inte så aktiv längre men tassar in en del, speciellt nu när jag ska köpa hästgård :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 026
Senast: Thaliaste
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp