Gamla vänner?

Sv: Gamla vänner?

Välkommen tillbaka, dig kommer man ju ihåg!:banana:

Själv så tog jag också tag i en nyregistrering efter x-antal år av smygkikande då och då. Men nu jäklar är man tillbaka, och det känns sååå bra!:D

//Cydonia, f.d SirWillgott- den dära som gjorde Bukefilmer och la upp på You Tube till och från.:angel:
 
Sv: Gamla vänner?

Välkommen tillbaka, dig kommer man ju ihåg!:banana:

Själv så tog jag också tag i en nyregistrering efter x-antal år av smygkikande då och då. Men nu jäklar är man tillbaka, och det känns sååå bra!:D

//Cydonia, f.d SirWillgott- den dära som gjorde Bukefilmer och la upp på You Tube till och från.:angel:

Hej, kul att "ses" igen :laugh:
 
Sv: Gamla vänner?

Gammal tråd :D

Men kikar du in här ibland Miss X eller försvann du lika fort som du kom :(
 
Sv: Gamla vänner?

och nu inser jag varför jag missade den här tråden när den lades ut... Det var i somras när jag jobbade som mest och hade noll tid över för buke. Men fru M6 vet ju att jag är här ändå.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 026
Senast: Thaliaste
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp