Gamla vänner?

Sv: Gamla vänner?

Själv hänger jag sällan på nätet längre, och buke har jag inte besökt på länge. Det var en tillfällighet som fick mig att titta in här, "undrar hur det ser ut på seniorsidan nu för tiden"... Och så såg jag den här tråden. Roligt att se en massa nick jag kände igen! :)
(fast det har blivit väldigt fula smilisar... ;) )

Ja, dig minns jag också! Vad kul med alla gamla nick som dök upp helt plötsligt!
Ja, de gamla smileysarna var sötare. Rofl rullar inte omkring längre, trist. :rofl:
 
Sv: Gamla vänner?

Bra fråga :)

Träffade MrX här på Buke... blev sambos och köpte en hästgård som vi renoverade från grunden. Det, barnen och jobbet och alla hästarna vi hade tog min tid.

Nu har jag mer tid igen och saknar mina hästvänner och alla roliga diskussioner vi haft genom åren och lär gärna känna nya vänner :)

Vad ände med hästarna då? Har du inte kvar dem?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 026
Senast: Thaliaste
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp