Söker ord/uttryck-behöver hjälp

Sv: Söker ord/uttryck-behöver hjälp

Skvader, det hade jag inte hört talas om förut (varken ordet eller "djuret") men det är ju inte omöjligt att det är det han tänkt på :D Oxymoron var just ett ord som jag nämnde när han funderade, så det var det iallafall inte.

Annelian: Björntjänst har jag även varit inne och funderat på, just ifall det skulle vara så att han yrat lite, men även det ordet används här i Finland så jag vet inte...
Som sagt ska fråga när jag får chansen :D
 
Sv: Söker ord/uttryck-behöver hjälp

Definitionen pa oxymoron ar (pa Engelska i alla fall) motsagelsefullt. (liksom grym vanlighet, levande dod, eller liknande).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 361
Senast: Alexandra_W
·
Trav Tvärt emot vissa andra på det här forumet som letar fel inom travet, så tar jag steget in i trav världen istället. Jag har fått låna...
2
Svar
31
· Visningar
2 447
Senast: Giantchill
·
Hästmänniskan Nu har jag hittat honom, drömhästen! Jag har länge sökt efter en trevlig islandshäst, gärna 5gångare, gärna med en del power men h*n...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 283
Senast: Draumsyn
·
Körning ja nu kommer jag här igen med ytterligare en tråd=) men nu e det brådis och jag behöver råd från ER! :bump: jag ska nämligen...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 467
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp