F
Fjunet
Sv: behöver hjälp med vagn och skakelfästningar!
Jo, i tråden om bröstans placering.
Jo, i tråden om bröstans placering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:taaaaaaaaaaaack äntligen nån som fattar
JadfdfdfdfdfdfGullan86 skrev:va??? har du läst hela denna tråden?
Gullan86 skrev:....många har mailat mig bla du kristen och klagat på bl.a mitt stavande och skrivande och upplägg m.m på mina trådar o allt jag skriver....va gör det att jag stavar fel lixom hela världen går faktiskt inte under....
Gullan86 skrev:men snälla nån e detta nåt att tjaffsa om? du lever ditt liv jag lever mitt....tyvärr(enligt dig) har jag inte fattat vad i hela friden jag gör för fel...jag tar till mig det VET jag eftersom jag sen går o oroar mig (som ex tråden om min häst skritt) att jag fick reda på att han var framtung något som jag inte ens anat....nu är jag livrädd för att han ska få belastingskador bla bla...m.m. m.m.....
jag tar till mig mer än folk anar men allt behöver jag väl inte nämna här...ska detta va som ens liv lr? herre gud folket här....vi lever oxå utanför bukefalos dataväggar....jag tar inte denna sidan på störta seriösa allvar lixom.
men det finns det tydligen folk som gör här....många har mailat mig bla du kristen och klagat på bl.a mitt stavande och skrivande och upplägg m.m på mina trådar o allt jag skriver....va gör det att jag stavar fel lixom hela världen går faktiskt inte under....
hm det där om att folk lägger ner sin själ...ja vissa gör det men det antalet är ju inte direkt dominerande...
de flesta dissar ju mig såfort de ser hur jag stavar(enligt vissa) och hur seriöst är det då? hallå för hundrade gången detta är internet inte våra liv.