Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:vadå lustiga?. jag trodde det var vettigt kunnigt vuxet folk här på körning.
Tveksamt! Varför "uppmuntra" till fortsatt felbeteende? Bättre att vederbörande avvaktar tills kassan tillåter riktiga grejer och studerar ämnet under tiden. Bättre även för häst och omgivning.Till alla andra: Ursch, jag vet att jag är lite dum som uppmuntrar till "dåliga" selkombinationer
Men nån annan kombination är ju bättre än den hon har nu och inse; hon kommer inte att skaffa någon fin komplett bröstsele så då är det bättre att hjälpa!?!
_L_ skrev:Hejsan!
Till alla andra: Ursch, jag vet att jag är lite dum som uppmuntrar till "dåliga" selkombinationer
Men nån annan kombination är ju bättre än den hon har nu och inse; hon kommer inte att skaffa någon fin komplett bröstsele så då är det bättre att hjälpa!?!
Mvh Lisa
En bra sadel i god kvalitet är väl snarare 8000 +? Min kostade drygt 10000 komplett. Då var den ju sprillans och anpassad efter min häst.Gullan86 skrev:jag köpte min sadel för 3000 + men jagt tycker det är viktigt att den var bra och passande till honom eftersom jag sattsar på ridningen...
jag försöker med min snåla kassa göra det ¨så bra som möjligt för min älskling...det jag inte fattar är varför ex börjes är så hatat för att det är billigt....det finns många saker som kostar halva priset på börjes och är rena rånet på hööks men är man dum nog att gå till hööks då bara för att "dom har ju så dyra saker så det måste vara bra" så e man rätt pantad....vad har man hjärnan till lixom...
_L_ skrev:Hej!
Har du nära till Tingsryd?
Jag har ju typ 50 mil dit så jag handlar på postorder :smirk:
Hur går det med selen då?
Har du fått tag på en sele det går att köra med?
Ang oljningen, du hade väl kunnat måla vagnen (vanlig träfärg)?
Eller kan man kanske inte göra det på impregnerat trä??
Fast det börjar bli kallt och fuktigt då torkar inte färgen så bra.
Men olja är bra, fast när det är tryckimpregnerat håller det länge för väta ändå. Du har väl vagnen under tak? Annars ska du ha en pressening på iaf. Rostskydds måla järnet oxå om det inte redan är gjort.
Mvh Lisa