Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hör hört att det ska finnas en indisk matvarubutik där som ska vara bra, är det någon har som har en aning om vad den heter och har för...
Svar
5
· Visningar
5 443
Senast: Viva
·
Äldre Har haft planer nu i några år på att bli au-pair i USA. Är 22 nu men man kan va de fram tills man är 26. Tänkte någon gång nästa år...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Martenix
·
Äldre Hur vill de ha det? Ska idrottarna ta ställning i frågan kring Rysslands homolag eller ej?
2
Svar
28
· Visningar
3 436
Äldre Kära, kloka medbukare! Ni är så fenomenala på allting annat, så snälla hjälp en sjukskriven hoppare med lite trevliga filmtips. Jag är...
Svar
7
· Visningar
1 141
Äldre Jag behöver tips, råd och hjälp! Min son ska gifta sig med en koreanska i Korea. Hela bröllopsritualen är uppstyrd så inget finns att...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 840
Senast: tanten
·
Äldre Har någon bra förslag på lager? Var med i ett KB där vi var ett stort gäng som ägde häst ihop. Hörde mig för innan om uppsägningstid osv...
Svar
1
· Visningar
1 253
Senast: Sharpless
·
Äldre Ska på 120-års kalas (3x40) där jag känner alla 3 som fyller. I inbjudan står det att man - istället för present - kan bidra till...
Svar
8
· Visningar
1 819
Senast: Casteloro
·
Äldre Det finns ingenstans att bo! Jag och min sambo behöver flytta för att komma närmre hans jobb, som det är nu ligger bensinräkningen på...
Svar
13
· Visningar
2 156
Senast: Amha
·
Äldre Sitter just nu en äcklig sak ute på uteplatsen som jag var stensäker på att det var en pinne,men gubben sa att det rörde på...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 603
Senast: Fibusen
·
Äldre Hej! Frågan är rätt enkel. Hur gör man?? Hur vet man vilken bil man vill ha? Hur hittar man bilen? Hur vet man om bilen man hittar är...
2
Svar
21
· Visningar
1 994
Senast: No1
·
Äldre Jag och en kompis ska på en planerad spontanresa imorgon:p Tanken är att vi tar tåget från Ängelholm mot Lund imorgon morgon och...
Svar
1
· Visningar
1 077
Senast: nexxa
·
Äldre Jag har googlat mig vansinnig på hur man sopsorterar eluttag, gamla telejack etc utan resultat. Sladdar och sånt har jag koll på men...
Svar
15
· Visningar
3 477
Äldre Har ni några konkreta tips till några som är i funderingsstadiet vad gäller att köpa tomt för att bygga nytt? Vår tanke är att köpa...
2
Svar
31
· Visningar
6 511
Senast: MaRomer
·
Äldre Jag och katterna ska åka till Finland i november, och jag kollar på båtresor. Men när betalar man? Om jag bokar nu på nätet, betalar jag...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: MissFideli
·
Äldre Ska ut på en liten roadtripp i morgon. Därför undrar jag om Bukefalisterna vet något trevligt matställe kring vägen mellan Sigtuna och...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Nebraska
·
Äldre Det här fick jag på facebook i dag. "Dear Cilla Wyke I am Mr. Theodoro Kuku a lawyer in Cotonou Benin Republic. Mr. Joerg Wyke, a gold...
2
Svar
20
· Visningar
3 815
Senast: Is
·
Äldre Jag är väldigt fascinerad av åska. Börjar det åska ordéntligt på kvällen har jag svårt att gå och lägga mig för att det är så mysigt att...
2
Svar
39
· Visningar
5 430
Senast: Malin_L
·
Äldre Många gånger när jag var kraftigt överviktig önskade jag att det skulle visa sig att plaggen jag provade var felmärkta, att jag...
Svar
10
· Visningar
1 866
Senast: Got2Be
·
Äldre Som rubriken lyder så kan jag inte skicka sms med min mobil. (samsung galaxy s3 mini). Köpte den i söndes (11/8), så det ska ju inte...
Svar
0
· Visningar
1 007
Senast: hajpi
·
Äldre Fick en faktura från Oslo där jag krävdes på biltull för passering av min bils registreringsnummer. Min bil har inte varit utanför...
Svar
17
· Visningar
3 824
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp