Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag behöver hjälp av de som kan böcker! :D Tänkte ge bort böcker till en kille som fyller 42 år och som "nyss" upptäckt det roliga i...
2
Svar
20
· Visningar
2 441
Senast: Smulu
·
Äldre När jag kom hem började jag faktiskt fundera lite på vad som är okej vid vägarbete. Idag körde jag direkt från jobbet, ca 6 mil, för att...
2
Svar
20
· Visningar
3 674
Senast: Presto
·
Äldre Kan en som jag har som vän på facebook ställa in så att jag inte kan se när hon är online både på hennes sida och på chatten?
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Pegasus63
·
Äldre Hittade ingen annan tråd om det här. Men man slutar ju inte att förvånas :banghead: Vem idag vet INTE hur varmt det blir i bilen...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 274
Senast: vallhund
·
Äldre Är den här tiden på året under ständig jakt efter kantareller när jag är ute och rider. Har med åren dragit några slutsatser om var de...
Svar
8
· Visningar
1 136
N
Äldre Sambo sedan 4år och läser på högskola på annan ort än där vi bor. Nu under sommaren har jag haft ett spännande sommarjobb även det på...
Svar
15
· Visningar
3 332
Senast: Ramona
·
Äldre Men hur kommer de in? För ett par veckor sedan så upptäckte jag (eller min hund) en död liten fågel i hundens vattenskål. Vi förstod...
Svar
3
· Visningar
1 905
Senast: lady_vip
·
Äldre Uppsalapendeln har tillgång till alla möjliga datorer o teknisk hjälp men likt förbannat kan tidtabellen inte hållas :mad:. Ständigt en...
2
Svar
28
· Visningar
2 794
Senast: Gammeln
·
Äldre Någon som varit på den grekiska ön Korfu och som har några tips på vad man bör göra där/andra tips inför resan dit (typ hur det funkar...
Svar
8
· Visningar
2 347
Senast: Clamour
·
Äldre Lite hjälp efterfrågas! :o Genom hela låten så har jag höjt D-G C-F G-c osv. Så då är det väl 5 halva toner upp? Nu har jag...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: Ceta
·
Äldre Ja, just så är det. Mitt liv är alltid omtumlande och har alltid varit. Det här kommer bil ett flummigt och konstigt inlägg, men allt...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Är i princip nyinflyttad i den lilla staden Ängelholm, men känner mig lite ensam eftersom jag bara har en person som jag umgås med här...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: Isituss
·
Äldre Igår visade forskare på bästa sändningstid i Rapport en hamburgare framställd genom stamcellsodling. Kommer ni att äta stamcellsodlat...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 795
Senast: Digbil
·
Äldre Tänkte rådfråga det allvetande Buke! :) På morgonpromenaden med hunden så gick vi en sväng genom skogen längs en stig och sen sista...
2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Myzan87
·
Äldre Jag letar efter en låt som jag inte vet mer än titeln till "Stormigt väder", kan vara en försvenskad version av "Stormy weather"? Den...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: AgentCarter
·
Äldre Har alltid gnisslat tänder lite till och från om nätterna, men nu har jag börjat pressa tänder istället. Såg att det finns universala...
Svar
13
· Visningar
19 694
Senast: Angua
·
Äldre Har några frågor kring uppskrivning och uppkörning som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Planerar att boka in en uppskrivning nu, och...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag har kommit på att jag vill göra Tapas till när min brorsa och hans tjej kommer upp och hälsar på mig och pojkvännen i Götet. Har...
Svar
16
· Visningar
1 854
Senast: Airforce
·
Äldre Jag skrev en tråd om ämnet förra året tror jag men hittade den inte.. Innan det blir höst vill jag ta med mig sambon (och gärna...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Zaga
·
Äldre Jag har tänkt att jag ska åka och hälsa på familjen en helg. Det är en resa på 48 mil som tar ca 6 timmar att köra, jag klarar mig på en...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 405
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp