Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är med på dejtingsidan Badoo, och jag försöker lägga upp 2 nya bilder på mig själv. det är dom första 2 riktiga bilder tagna av...
2
Svar
24
· Visningar
4 723
Senast: ptr
·
Äldre Vad ska jag göra? Hittar inte henne då hon bara hoppade upp ur skålen med bär och försvann under soffan och sen när jag tittade var hon...
Svar
13
· Visningar
2 512
Äldre 1. Kan man sy sprund i en jacka som ursprungligen inte har sprund? Hur? 2. Kan man sy på en "krage" på en vanlig trikåtröja? Hur?
Svar
0
· Visningar
460
Äldre Jag hade tänkt mig att bli lite mer nyttig och dricka en smoothie till frukost, tex. Så idag gjorde jag en efter vad jag läst mig till...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Tassetass
·
Äldre Har ni någon gång funderat på varför folk handlar det dom gör? Vad dom ska ha det till osv. Sett någon handla något roligt, någon...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
40 202
Senast: Fishli
·
Äldre Jag ska på bröllop nästa helg och har nääästan bestämt mig för att ha en klänning som jag ändå har hemma och aldrig har använt. Den är...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 062
Senast: lilstar
·
Äldre Jag känner pressen att bjuda på fika i morgon på jobbet och eftersom jag är totalt inkompetent i köket blir det nog inte annat än en...
Svar
8
· Visningar
2 013
Senast: MiniLi
·
Äldre Har en del hassel härute och tänkte försöka ta till vara nötterna, om jag hinner före ekorrarna förstås. Men hur gör man? När är de...
Svar
13
· Visningar
5 001
Äldre Såg en grymt snygg jacka på jobbet igår som en kund hade på sig. Det var en svart skinnjacka med armarna i tyg. Tyget var det där...
Svar
2
· Visningar
3 620
Senast: Sorbe
·
Äldre Jag ska nu spendera en vecka till i Linköping med jobb, men har endast besökt McDonalds än så länge. :o Om jag skulle få tid över...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: lizan
·
Äldre Gör man inte sådant? Typ som sista-minuten-biljetter från tåg här i Sverige? Jag tänker mig att om flygplanen inte är fulla, borde det...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Pallen
·
Äldre Jag har ett oerhört starkt minne om en tecknad Hot Pop-reklam (micropopcorn) som visades för 15-20 år sedan. Dessvärre tror jag att jag...
Svar
2
· Visningar
3 386
Senast: Ramona
·
Äldre ... Kan vara bra att ha lr ? Känner själv att jag inte har något riktigt intresse. När jag var yngre och hade häst var det ju de som...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: Jenka
·
Äldre På förpackningen står det att öppnad förpackning ska förvaras i kyl i 3 dagar. Kan man äta dessa bröd idag, om dom öppnades i torsdags...
Svar
7
· Visningar
15 657
Senast: Saeta
·
Äldre Publicserviceutredningen är klar och lämnas den 11 september. Men av vad som kommit ut redan föreslås TV-licensen försvinna. Istället...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 976
Äldre Hejsa har ätit hormon tableter i ca:14 dagar för att få gång min mens. Och igår så kräktes jag fyra gånger på samma dag.Fast med några...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: annie_cool
·
Äldre Finns ju många bildtrådar här på buke (och alla här är såklart superfina :) ) men vad gör en människa vacker? Ni möter en främmande...
Svar
17
· Visningar
6 878
Senast: Lager
·
Äldre En länk med lite information och bilder om SS-soldaternas kaninuppfödning i tre olika koncentrationsläger. Inte mycket text, men ändå...
Svar
0
· Visningar
807
Äldre Vad har hänt med Killroy? en gång var han här, men inte längre?
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: golit
·
Äldre Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att skaffa en mikrovågsugn. Har inte jättemycket plats, så vill ha något kompakt och...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp