Vad har ni sett folk handla?

Sv: Vad har ni sett folk handla?

Knapp

Tänkte på tråden idag när jag handlade smör, kakao och havregryn till bakning, en ugnspizza, en stor fanta och parat med det: en träningstidning. :p
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Knapp

Tänkte på tråden idag när jag handlade smör, kakao och havregryn till bakning, en ugnspizza, en stor fanta och parat med det: en träningstidning. :p

Smör - nyttigt
Kakao = bönor - nyttigt
Havregryn = vad alla typ äter till frukost för det är nyttigt - alltså nyttigt
Fanta = APELSINläsk = frukt - nyttigt
Pizza = tomatsås - nyttigt

Jag ser inte det orimliga i din handling, framförallt inte som du bränner en kalori eller två när du bläddrar i tidningen :D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Och så skulle jag ha egen mattillverkning och en egen mataffär också såklart (och så ska jag sluta OTa typ nu :D)
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Så om ett år kommer jag att skriva "Tänkte på tråden idag när jag köpte först nyttiga friterade potatisskivor från Killaloe men även onyttiga chips från Estrella :o" ;) :D
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

*KL*
Den här tråden har förstört mig fullständigt; numera tänker jag på hur det ser ut från kund/kassahållet varje gång jag handlar.....och tidigare hade jag inte en tanke på det.
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

*kl*

En sak som slår mig rätt ofta när jag och sambon handlar, är att vi måste se rätt törstiga ut. Handlar ofta några paket mjölk, tre-fyra drickor, några liter juice.. Tillsammans med detta hamnar det ofta saker som räcker till en snabb middag. Litet paket köttfärs, eller en falukorv eller så..

Funderar över om folk tror att vi sitter och gnager på falukorven medan vi hinkar i oss all vätska..
 
Sv: Vad har ni sett folk handla?

Det kändes lite udda att köpa skavsårsplåser, nagelremover, cilit bang skum till dusch och en Loka Strawberry ice Cream..
 

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp