Varför tas bilden bort?

Sv: Varför tas bilden bort?

Synd att den inte har fått samma goda mottagande på dejtingsidan, den har fått sämst betyg av alla mina bilder inklusive dom jag ser surig ut på :D haha
 
Sv: Varför tas bilden bort?

Åja.

Var och tittade lite på sidan och passade på att höja betyget i den mån det går.

Verkar vara så att om man röstar lågt på någons surpuppeminupptrycktikameran bild så hämnas de genom att sätta låga röster på en annan,vilket tycks leda till att bilden tas bort.

Så då blev jag konsekvent,bottenbetyg på alla bilder med alkohol på och toppbetyg där är hästar, hundar och katter. Då hette det att jag röstade slumpmässigt och blev varnad.

Ptr
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 327
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 282
Senast: dobbis
·
Äldre Jag kan inte låta bli att tycka min mamma är otroligt pinsam ibland, på facebook. Hon är inte så datorkunnig men lärde sig använda...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
15 950
Senast: Ginne
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 770

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp