Kan inte låta bli... helt sanslös!

Sv: Kan inte låta bli... helt sanslös!

Något liknande hände här. En äldre man fick ett sådant mejl från någon han kände ganska väl. Han gick till en tobaksaffär för att betala in pengarna men som tur var kände hon i affären personen som påstods vara i knipa och hon hade sett honom tidigare på dagen eller dagen före kanske det var, så hon lyckades avstyra överföringen! Så jäkla fräckt :mad:

Men fy, vilken tur att någon sa stopp. Men så sjukt att man utnyttja folk omtänksamhet och godtrohet
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
897
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 465
Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 754
Senast: Tonto
·
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
839
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp