på tal om BHar

Sv: på tal om BHar

Jag har nog ca 15 st bh:ar och jag brukar byta varje dag men tvättar dem inte efter varje användning (kan använda om dem några dagar senare). Jag hänger dem på luftning på krokar i mitt sovrum och tvättar när jag tycker de blir ofräscha.
Brukar inte tvätta linnen jag använt efter varje dag heller, de kan jag nog ha ett par gånger om jag inte spillt/svettats etc. Däremot byter man ju verkligen trosor och strumpor dagligen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 476
Senast: Svartkatt
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 184
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp