Hur hitta hus att hyra?

Sv: Hur hitta hus att hyra?

Jo, jag vet att det är en privatbostad. Men jag tror faktiskt jag har hittat vilka som förvaltar husen :)
 
Sv: Hur hitta hus att hyra?

Nä, jag skulle aldrig våga ringa bara sådär. Dessutom vet jag som sagt inga som bor där, så det är svårt att hitta nummer. Men som sagt, jag tror jag har hittat deras förvaltare.
 
Sv: Hur hitta hus att hyra?

Jag vågar inte ringa hem till dom. Men kolla Wasatornet på google, visst borde det vara deras förvaltare?
 
Sv: Hur hitta hus att hyra?

Du hittar alla som bor där på Birthday.
Det är bara att ta någon ur högen och ringa och fråga.
 
Sv: Hur hitta hus att hyra?

Jag vågar inte ringa hem till dom.

Då så skall jag svara på din fråga i första inlägget.

Fråga: Hur hitta hus att hyra?
Svar: Man måste våga ta kontakt.

Så enkelt är det.
Prata med passagerare, kollegor, stallkamrater och även totalt främmande människor.

Ja det är Wasatornet.
Samma namn på båda ställena.
 
Sv: Hur hitta hus att hyra?

Har nyss annonserat på blocket själv och det var svårt att hitta rätt kategori för annonsen. Det är antingen Villa eller Gård. Ett mindre hus med stallplats på landet platsade inte riktigt på någon av dem. Så mitt tips är att kolla alla olika kategorier av bostäder.

Jag har kollat ditt hus :D
o även pratat med G om det o hon hade bara superlativer om både huset o dig , men jag vill nog vara närmare stan ...
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 841
Senast: Tiffany
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 645
Samhälle Har senaste veckan blivit uppringd av 5 för mig okända nummer. (svarar inte på nummer jag inte känner igen) När jag kollar upp dessa...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 796
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp