Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon härinne som gjort en operation som krävt att man har tagit ett bentransplantat från höfter och kan berätta hur du upplevde...
2
Svar
25
· Visningar
6 108
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Någon här som behandlats med Synarel? Hur upplevde ni behandlingen? Vad fick ni för biverkningar? Om ni tog det för endometrios; hjälpte...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag har nickelallergi och min navel har fått spunk på en knapp i ett par byxor jag använder. Jag har inte tänkt på att pensla knappen...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Någon som vill hänga på med pepp, glada tillrop, motivation och tips typ. Måste tag i livet såhär vid 30 års ålder och tänkte börja...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Eller kanske, hur sluta ifrågasätta mig själv och mitt liv? Jag vill alltid göra nått annat än det jag gör. Både här och nu och i...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Pica
·
Kropp & Själ Jag har en infektion i övre luftvägarna (sa doktorn igår) och fick medicin mot illamåendet och mot slemhinnorna då. Men from igår...
Svar
0
· Visningar
529
Kropp & Själ Är det ngn här som vet ngt om CMV-virus? En släkting som är transplanterad i okt. -13 blev inlagd för detta. Och när man googlar så...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Vad tror ni? :) Jag älskar och springa och försöker i dagsläget komma tillbaka till goda rutiner kring träningen. Men jag tappar ofta...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Kropp & Själ Nu har jag sett detta fenomen på så många ställen att jag måste reagera och fråga. Ni som dricker proteindrycker eller blandar...
2
Svar
32
· Visningar
2 109
Kropp & Själ Någon som går/har gått på DBT? Som kan dela med sig av sina erfarenheter? Jag är nu inne på "orienteringsfasen" och hittills har det...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 647
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha stöd för bysten när jag sover. Vanlig BH med byglar skaver eller glider runt trots att de är utprovade i affär...
Svar
13
· Visningar
6 489
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Alla är vi unika, vi har haft olika uppväxter, olika kulturer m.m. Allting påverkar ju hur man är och hur man värderar saker - och ens...
2
Svar
32
· Visningar
3 047
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som lider av detta, men behöver verkligen tips, råd och hjälp nu! Sätter varje morgon 10 alarm med...
2
Svar
32
· Visningar
16 458
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hur mycket ska man egentligen lägga sig i sina grannar när man bor i lägenhet? i 20 minuter nu har det varit ett bråk i längenheten...
Svar
12
· Visningar
2 519
Senast: KungTulle
·
Kropp & Själ Hej! Ngn här som lider/lidit av ansträngningsinkontinens? Har ni blivit "friska" genom endast knip/bäckenbottensövningar eller har ni...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 678
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att få mer klarhet i Karragen/Karragenan? Är det skillnad på dessa? Vad är det för skillnad? Har fått...
Svar
5
· Visningar
2 013
Senast: KaffeKask
·
Kropp & Själ De flesta i min omgivning intygar dyrt och heligt att de bara köper svenskt fläskkött. Eller håller tyst/duckar... Här brukar det...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 566
Senast: KungTulle
·
L
Kropp & Själ Jag drar för andra gången i mitt liv strl 48- och ÅTERIGEN!!- vill jag kräkas på "XLNT" "Big is beutiful" och annat..... Hur svårt kan...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 960
Senast: KungTulle
·
Kropp & Själ Vad använder ni för foundation? Vilka kan ni rekommendera, och tvärtom, vilka vill ni absolut inte rekommendera? Vad ska man tänka på...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Jag har sedan jag fick diagnos på två olika reumatiska sjukdomar börjat fundera runt maten i andra banor. Har läst att man kan äta...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 108
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp