Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan inte minnas att jag nånsin mått såhär dåligt av att vara förkyld. Blev kall i fredags och misstänker att det utlöste. Blev...
Svar
3
· Visningar
569
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag har åkt på förkylning IGEN (typ 7e gången det här året), och har gjort slut på 2 toarullar med papper idag, näsan är som en öppen...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Är det någon här som rentav donerat ägg? Eller som funderat över det? Eller tvärt om, kanske någon som verkligen inte vill donera ägg...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 958
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Tog hem en app idag som skulle räkna ut kalorier via streckkoden. Kanonenkelt, men det stämde inte. Inte så det felade massor, men det...
Svar
5
· Visningar
1 417
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har läst lite i tråden om barnmorskan och tänkte skriva där men känner att detta håller för en alldeles egen tråd. Jag ser mig...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
14 601
Kropp & Själ Upptäcker blåmärken lite här och där, men har inget minne av att ha slagit i. Har tre på ena armen, såg ett på ena handen nyss som jag...
Svar
3
· Visningar
3 339
Senast: Mirre
·
  • Låst
Kropp & Själ Den gamla är full nu. Så nu börjar vi om på ny kula, eller fortsätter där vi är. :banana:
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
88 011
Senast: Blomskan
·
Kropp & Själ Jag har just varit i solen i två veckor. Innebär det att kroppen bildat så mycket D-vitamin att jag kan stoppa undan kapslarna till...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ja, idag konstaterades det att jag hade en cysta. Och nu undrar jag vad som händer nu? Vad kommer att göras om den inte försvinner av...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: soom
·
Kropp & Själ Ja, problemet har gått så långt att jag känner att jag måste fråga här.. Jag har haft kliande utslag över hela kroppen i två månader...
Svar
14
· Visningar
9 283
Senast: Gracianya
·
Kropp & Själ Min man har åkt på något i sin handled. Han har haft ont i flera månader och sökte till läkare men dom ville inte titta på honom utan...
Svar
8
· Visningar
11 002
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag låg med en kille, vi hade kondom. Men inte när jag sög av honom. Nu kan det vara så att han har klamydia. Men hur testar man detta i...
Svar
12
· Visningar
3 069
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag har problem och kanske måste söka hjälp. Men för vad och vart vänder man sig? Jag har ganska så fullt upp...
Svar
2
· Visningar
4 576
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Luddig rubrik, men men! Pojkvännen har riktiga problem med sina ben (nedanför knäna), konstant värk och masserar man så känner man...
Svar
17
· Visningar
1 959
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Vad är det? Hörde en dam på radion förklara att hon var just en sådan. Skulle jag därmed kunna kalla mig kött-vegetarian? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 030
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Har aldrig förstått varför folk går runt och mår dåligt bara för att hösten kommer. Men nu för andra året i rad känner jag att jag är...
2
Svar
38
· Visningar
2 396
Senast: fred
·
Kropp & Själ Jag är vegetarian, djurvän och jag tycker inte att det är självklart att djur är värda mindre än människor. Nu har jag fått veta att det...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 826
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hur, när och var gör ni det? Vad får ni ut av det? Jag borde börja men tycker att det låter lite överskattat... Hur kan saker och ting...
Svar
4
· Visningar
605
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Hej! jag undrar om det finns nån som provat spraya på häst glansmedel på sitt egna hår? kan det vara dåligt på nått sätt?
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: mariposa
·
Kropp & Själ Detta förklarar varför min lillebror ser tio år äldre ut än mig och ger mig ytterligare ett argument för att han ska sluta röka. Förr...
Svar
8
· Visningar
1 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp