Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är en tedrickare av STORA mått ... Har dessutom aldrig "lärt mej" dricka kaffe... Och har hört att det är koffein i Te med men...
Svar
16
· Visningar
2 004
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hur ser ni på detta med att bli äldre och vara ensam? Finns det någon här som befinner sig i denna situation? Jag tänker främst...
Svar
12
· Visningar
1 350
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mej mot buke rådet :D då jag vet att här kan man hitta saker som inte Är lika enkla att hitta via google. Har helt...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Hur pass ont är det normalt att ha efter en lagning? Jag var iväg klockan 3 idag och lagade en tand som tidigare är rotfylld. Det...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Hej hopp! Skulle vilja komma i kontakt med andra som har endometrios. Jag ska bli undersökt med laparoskopi i mitten på mars, men har...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag har gett upp hoppet om vårdcentralerna i min ort. Jag har fått läkare som tvugna att tillkalla tolk för att jag skulle kunna förstå...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Finns det något alternativ till gips? När jag bröt 4 av 5 möjliga ben i foten på 90-talet så blev jag gipsad,foten stasade och såg ut...
2
Svar
23
· Visningar
8 049
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har efter 3 år med ångest och depression nu äntligen sökt hjälp på VC. Förhoppningen är att få veta mer om vad de kan erbjuda och...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Den senaste tiden har jag reflekterat över att min ork inte är den bästa. Jag blir andfådd av inget nästan, kroppen blir helt slut en...
Svar
19
· Visningar
1 907
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Ny månad, ny tråd! Betalade räkningar igår och det gick på 9000!! Så, jag har 1000 kr att överleva på fram till nästa "löning"...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 318
Senast: saddi
·
Kropp & Själ Behöver man remiss från typ sin vårdcentral eller liknande för det, eller kan man kontakta allmänpsykiatrins öppenvård direkt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag försöker att undvika att ha för mkt produkter i badrumsskåpet, är ju smidigt om en produkt funkar till flera saker. Så nu undrar...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft svårt att få i mig frukost, och hoppat över det i stort sett hela mitt liv med undantag för perioder där jag bestämt...
2
Svar
26
· Visningar
4 001
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jahapp, min tur att starta en tråd om resetips! Varför är det alltid så att när man inte vet när/om man kommer ha möjlighet att åka...
Svar
4
· Visningar
773
Kropp & Själ Jag jobbar ofta till fem- sex och efter detta så åker jag ofta på träning/ kurs på vardagskvällar och kommer inte hem förrän tiotiden...
Svar
10
· Visningar
1 375
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Det här kommer förmodligen bli både långt och osammanhängande. Jag orkar inte mer. Jag gråter varje dag och känner att livet inte är...
Svar
7
· Visningar
1 755
Senast: alfahona
·
L
Kropp & Själ Läste om vad Biggest Looser deltagarna hade för sig nu för tiden. Det var ett väldigt hysshande om vilken vikt de hade nu för tiden...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
15 683
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder så mår jag konstigt. Jag får numera sova hela nätter och jag har nu bytt jobb och jag har en misstanke att mitt jobb...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Öppenpsykiatriska avdelningar har dom även vanliga allmänläkare eller är det alltid psykiater som arbetar där?
Svar
0
· Visningar
389
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Ja, vad äter du helst när du ska äta picknick? Och vad dricker du till? Var gärna utförlig! Jag har kommit fram till att vi ska ha...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp