Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Funkar det? alltså när bristningarna redan sitter där? Fick barn för strax över året sen,och har 3-4 rejäla ränder på magen,breda och...
Svar
14
· Visningar
1 351
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Ja vad ska jag göra? Hux flux har det nu nästan gått 5 år sen jag fick min hormonspiral och nu är det alltså dags att bestämma sig för...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 106
Senast: emma74
·
Kropp & Själ Jag har ganska gula tänder. Så pass att jag skäms över dem. Dricker te och kaffe och vin... Plus att jag ju är 54, mina tänder har varit...
2
Svar
21
· Visningar
8 634
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med kroppen och för det har jag sökt till diverse sjukgymnaster och naprapater de senaste 7 åren. Idag var...
Svar
5
· Visningar
3 092
Senast: ameo
·
M
Kropp & Själ I början/mitten av januari åkte jag på bra med stryk i en olyckshändelse i stallet och fick ta en tripp till sjukhuset, fick en spark i...
Svar
1
· Visningar
1 523
Senast: Apollo 13
·
Kropp & Själ Har funderat en hel del på detta med kramar. Varför kramas ni? Och hur? Och vem? Jag tycker att en hejkram är helt ok även om jag...
Svar
13
· Visningar
2 374
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha ett par skor som jag både kan promenera och springa i utomhus. Inga längre sträckor, 5 km kanske. På gymmet har jag...
2
Svar
30
· Visningar
4 187
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Jag andas lite stressat (tror jag) och gnyr eller jämrar mig "nej, nej, nej" typ. Ofta vaknar min sambo av det, det har hänt att jag...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Försöker få tid hos sjukgymnast som har stötvåg, känner mest till det från hästsidan. Är det någon här som fått stötvågsbehandling? Vad...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Hur använder man allt , jag har typ tvättat mig och sen haft på ansiktsvatten o sen en ansiktscreme på det ...nu sa nån att man ska...
Svar
19
· Visningar
1 452
Senast: hier
·
Kropp & Själ Nu måste jag investera i nya träningsskor då mina börjar ge upp, har nu såna toning-skor som ska träna vaderna och rumpan (tveksamt...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Hej! Tänkte om det finns intresse att starta en tråd där vi som vill gå ner i vikt pushar och stöttar varandra?:)
Svar
1
· Visningar
524
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Visste inte vilken rubrik jag skulle ha på den här tråden egentligen... Vet inte ens vad jag vill med tråden och vet egentligen inte vad...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: RubinNovak
·
Kropp & Själ Jag köpte för 6 år sen en ny cykel. Jag gillar den, den känns bra. Men jag får ont i handlederna när jag cyklar? Fick höra av nån att...
Svar
8
· Visningar
1 870
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Nu är jag less på det här. Sedan december har jag haft återkommande blåsor i munnen. Bak i svalget, i gommen och nu på läppen. Jag...
Svar
4
· Visningar
2 142
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Jag vet att det är normalt att tappa hår, men när jag drar fingrarna genom frisyren i duschen har jag händerna fulla med hårstrån - och...
Svar
14
· Visningar
2 427
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Igår på förmiddagen så känner jag att det börjar ömma i skenbenen när jag går och det blev bara värre så nu ikväll kan jag knappt gå...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Pinsamt ämne och sådär men försök hålla tonen schyst är ni snälla :crazy: Det är nämligen såhär, att jag har insett själv att jag är...
Svar
19
· Visningar
2 067
L
Kropp & Själ Jag råkar befinna mig på övervåningen i huset och vill inte gå ned och få panik med familjen. och jag har ingen telefon att ringa nån...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Lithonit
·
Kropp & Själ Jag har funderat på det här med prästers tystnadsplikt. De har ju absolut tystnadsplikt. De behöver inte bryta sin tystnadsplikt inför...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp