Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag håller på och ska skaffa mig ett sminkbord, men har fortfarande inte kommit fram till hur jag vill ha det. Jag har kikat lite på ett...
Svar
5
· Visningar
12 400
Senast: lisa412
·
Äldre Hej alla :) Sambon och jag ska åka till Thailand i höst, och flyger reguljärt till Bangkok. Har ni några tips att ge oss? Vad ska man...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Koppen
·
Äldre Har beslutsångest! Vilken av dessa är snyggast?
2
Svar
22
· Visningar
2 984
Senast: Idas
·
Äldre Jag har tydligen en annorlunda syn pa vem man ger dricks och hur mycket man ger. Jag hamnade i en diskussion med en kompis ... Nu undrar...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 339
Senast: Bewildered
·
Äldre Blev uppsagd från jobb med 2 veckors varsel pågrund av arbetsbrist. Har varit där i 7 månader. Varit medlem i unionen akassa. Får besked...
2
Svar
27
· Visningar
2 837
Senast: Dresden
·
Äldre Ikväll vid 22 ska jag träffa en kompis som jag har lovat bjuda på middag. Vad finns det egentligen för restauranger som har köket igång...
Svar
9
· Visningar
4 160
Senast: TygerTyger
·
Äldre Vår käcka vägförening på landet har blivit aktiv efter 40+ år i träda. Det ska dikas och fixas, vilket i sig är bra. Mindre kul är att...
Svar
12
· Visningar
1 610
Senast: ameo
·
Äldre Jag låg inne en sväng och träffade en ängel, för att använda en klyscha. Det var en sjuksköterska som verkligen stack ut och bara var så...
2
Svar
38
· Visningar
14 429
Senast: Skjøldur
·
Äldre Ja det är min födelsedag blir 25 år. ....är så glad att den är så bra änså länge.Skriver mer vad jag har fått för nått.
Svar
19
· Visningar
1 359
Senast: annie_cool
·
Äldre Ni som har husdjur, har ni någon gång upplevt er ha svårt att få en hyresrätt på grund av det faktum att ni har djur?
Svar
3
· Visningar
621
Senast: fryckan
·
Äldre Min sambo är från England och har flyttat hit. Han tycker det finns massvis med kulturella skillnader!
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 329
Senast: hastflicka
·
Äldre Om person X har skickat in en bygglovsansökan och person Y som är granne överklagar den upp till hösta distans och får ner byggytan. Kan...
2
Svar
20
· Visningar
2 385
Senast: Snurrfian
·
Äldre Ja ibland känner jag mig verkligen helt fel i ett sammanhang. Jag avundas människor som liksom smälter in i varje ny situation och med...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 450
Senast: bigganl
·
Äldre Jag håller på att ta körkort & planerar att ha det klar till senhösten. Med körkortet tänkte jag även skaffa en bil, för annars känns...
2
Svar
38
· Visningar
1 759
Äldre Jag befinner mig mitt i nollning och vi har en rad roliga temafester. Imorgon är temat Göteborg. Jag är ju Göteborgare själv, men känner...
Svar
10
· Visningar
762
Senast: holsa
·
Äldre Jag och pojkvännen tänkte ta en weekend till Stockholm i Oktober nån gång (fredag-måndag) och kommer bo hos min syster. Tänkte dock...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: nexxa
·
Äldre Med en hund och en katt sätter jag mig på tåget och åker till Oxelösund till vårt nya hem. Barnen kommer om några veckor så under tiden...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
13 495
Senast: Enya
·
Äldre Funderar lite över hur man kan bidra vid t ex katastrofer som bränder, utan att vara den direkt hjälpande/räddande? Tanken kom först...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
28 650
Senast: Jeffery
·
Äldre Nu är det dags igen - en lång räcka Sommarprogram på eftermiddagarna i P1! Först ut, igår, var Jason Diakité. Jag sitter och lyssnar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 741
Senast: lady_vip
·
Äldre Ska nu göra en resa till Kungliga Hufvudstan från Uppsaliensis. Ska då våga mig på SL-pendeln. I tidtabellen står det Stockholm C och...
2
Svar
39
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka