Asså Dregens program
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Athena Farrokzhad! Det utan jämförelse bästa Sommar jag har hört sedan Pia Sundhage häromåret.
Det var helt fantastiskt. Något av det bästa jag hört. Så väldigt vackert rent språkligt, med ett innehåll som kändes så på pricken. Tycker alla borde lyssna på det!
Jag sitter och lyssnar på det just nu men är mest förvirrad. När hon i praktiken menar på att vår nuvarande lagstiftning om nödvärn inte går att tolka på någon annat sätt än en tydlig signal från statsapparaten att vänsteraktivister är rättslösa så förstår jag inte om detta är ett uttryck för genuina vanföreställningar eller någon slags retorik jag inte förstår mig på.
Lyssnade också på PewDiePie.
Lite efter kanske, men Therése Söderlind (?) var bra tycker jag! Lyssnade på det programmet i går och jag gillade det!
Blev sugen på att läsa boken faktiskt! Hon var verkligen värd att lyssna på!Ah, henne ska jag lyssna på vid tillfälle. Läste Vägen mot bålberget förra sommaren och tyckte om den.