Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hallå. Jag är 19 år och trött på min alldeles för stora rumpa, något som många verkar gilla att påpeka. Jag är 167 cm och väger 61-62...
2
Svar
31
· Visningar
3 453
Senast: Miljon
·
Kropp & Själ Hej! Pga levnadsglad konvalescenthäst och att matte kom i vägen för hovarna så ligger man nu med helgipsat ben, från ljumske till...
Svar
10
· Visningar
3 790
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Efter att ha haft ont i evigheter och lätt blir väldigt spänd i sätesmuskler och höfter så var det en instruktör på gymmet som frågade...
2
Svar
24
· Visningar
3 883
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Min husläkare rekommenderade en sån för mina rygg- och nackbesvär. Aldrig hört talas om OMT förut men läste lite på nätet och det verkar...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ De senaste åren har mina bröstvårtor/vårtgårdar förändrats en hel del. Har lite svårt att greppa när det började men vet att jag fick...
Svar
5
· Visningar
12 569
Senast: Rosenblad
·
Kropp & Själ Hovet verkar anse det iallafall. Bakgrund: Svensk Damtidning har en artikel där de skriver att Chris O'Neill är deprimerad m.m. Enligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 348
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Vad gör man när man "jagat" en och samma person på till exempel en vårdcentral som dessutom är "den enda som kan göra detta jobbet"...
Svar
1
· Visningar
566
Kropp & Själ Det är Internationella mensdagen. :banana: http://online.vasabladet.fi/Artikel/Visa/64688 :wtf:
Svar
13
· Visningar
747
Senast: Scata
·
Kropp & Själ På sistone har jag börjat reflektera på allt fler saker och känt mig nedstämd. :( Jag har märkt att jag hör lite dåligt i bullrig miljö...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 283
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej. Jag vänder mig till er kloka här först innan jag tar itu med det själv. Jo jag har som mensvärk men mensen börjar aldrig. Haft...
Svar
2
· Visningar
1 099
Kropp & Själ (har vi nån sån så säg till, så får moderatorn ta bort denna..) Jag älskar att höra om folks reseplaner, och efteråt höra deras...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 743
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i en vecka nu. Förkyld. Jag har missat 2 eller ja, 1 och en halv arbetsdag och det är meningen att jag ska jobba på...
Svar
10
· Visningar
1 074
Kropp & Själ Hej jag har hormon tabletter som jag tar för att få i gång min mens men har hej tagit den på ett år då jag inte mår s bra av den plus...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt att somna och efter flera sömnlösa nätter med en massa ångest så börjar jag bli lite desperat. Jag tar varje kväll...
2
Svar
24
· Visningar
4 004
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ SvD har ett debattinlägg från tre företrädare för konsumenter och Livsmedelsverket. Där hävdas att svenskar äter mer salt än andra och...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 795
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Idag blev jag tvungen att kontakta jour läkaren pga magsmärtor från helvete. På plats tryckte han på magen och just vid gallan kändes...
Svar
17
· Visningar
4 562
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Hej. Behöver ta del av era erfarenheter angående blödande magsår. Var hos läkaren för ca 4 veckor sedan, Lämnade blodprover i samband...
Svar
16
· Visningar
2 952
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ När man inte orkar leva men egentligen inte vill dö? När man redan fått "hjälp, går på medicin och det enda man ändå önskar är att...
Svar
12
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Ja, som det står i rubriken. Ni som är/har varit i förklimakteriet eller klimakteriet kan ni inte berätta lite om era symtom, både...
2 3
Svar
53
· Visningar
26 628
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ (sökte, men hittade inte vad jag letade efter, beach/vikttrådarna känner jag till!) Jag tänkte att vi kunde ha en tråd för oss som...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
16 882
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV