Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad är grejen med Bruce Jenners könsbyte?? Vad är så märkvärdigt?
2 3
Svar
48
· Visningar
4 785
Senast: Energi
·
V
  • Låst
Kropp & Själ Hittade ingen ny, hoppas det inte är dubbelpostat! In med fler, fler, fler! Stormkast får gärna slänga in sina igen för bilderna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
372 315
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Jag har varit hormonfri i ungefär 6 månader nu och trivs som fisken i vattnet:D aldrig mått så här bra. Skyddar mig med kondom nu och...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 901
Senast: em-pirre
·
P
Svar
5
· Visningar
3 431
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Jag är så sjukt trött på allt som har med mens att göra. Jag tackade nyss nej till att åka ut med mina vänner i deras nya båt pga...
Svar
12
· Visningar
1 093
Senast: kopur
·
Kropp & Själ Jag är en person med hyfsat mycket temperament men har genom åren ändå lärt mig att inte hetsa upp mig över saker som inte är lönt att...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
38 653
Senast: Leoni
·
Kropp & Själ Köpte en menskopp för några månader sedan, årets bästa köp :love: ! Använder en mens app i mobilen som håller koll på när den...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Ni som har någon form av pollenallergi, vad har ni för symptom och vilka mediciner tar ni? Och hur märkte ni att det var just allergi...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag fick nya tabletter utskrivna sist jag var hos min husläkare. Efter tredje tabletten tyckte jag det började klia lite, men fjärde...
Svar
4
· Visningar
421
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Senaste tiden börjar det bli svårt att komma ihåg saker, pratade med sonen förut och glömde totalt bort vad tusan jag pratade om mitt i...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Halloj, Nyligen fick jag bråttom till tåget och senare till en buss samma dag och sprang på asfalt i skor som verkligen inte var...
Svar
16
· Visningar
3 001
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Hej. Jag känner att jag ville starta en tråd om detta. Jag har problem med min rygg, jag har haft i flera år. Problemen kommer i skov...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 870
Kropp & Själ Jag genomgår någon sorts klumpig till tusen period, för några veckor sedan lyckades jag dra ner lite juice i lungorna då jag drack genom...
Svar
4
· Visningar
2 529
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Hur får jag på bästa sätt mitt korta hår att bli långt? De flesta produkter verka torka ut håret, vart hittar jag bra produkter som...
2
Svar
30
· Visningar
2 704
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Alltså, nu blir jag snart fullständigt galen! Jag har aldrig någonsin haft regelbunden mens utan klarat mig undan med att ha som oftast...
Svar
18
· Visningar
1 652
Senast: Bliss
·
Kropp & Själ Jag måste höra om ngn haft liknande eller kan ha ett hum om vad det kan vara. Jag har varit i kontakt med VC i förra veckan som sa att...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Har varit tacksamt förskonad från magproblem hittills i livet men nu har något slagit till. Har massor med gas i magen, rapar flera...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Min sambo har Uclerös colit. Han har bara haft ett rejält skov tidigare i livet men nu har han ett som hållit i sig länge & väl. Till...
2
Svar
20
· Visningar
3 520
Senast: Katti
·
Kropp & Själ Eftersom det nästan alltid regnar i det här landet är jag på jakt efter en snygg vårjacka/kappa som tål en del regn. Funderar på en...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Efter att ha klämt handen har jag som ett stort blåmärke i vilket jag i stort sett helt har tappat känseln. Det känns bedövat och har...
Svar
14
· Visningar
13 104
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur