Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon här inne som har piercat bröstvårta? Jag är nämligen sjuuukt sugen på att göra det men har inte piercat mig sen jag tog hål i öronen hos frisör när jag var 11 år gammal. = väldigt nervös. Har en kompis som gjort det och hon sa att det var den minst smärtsamma piercing hon gjort (hon har diverse krimskrams i öronen, haft läpp och tunga). Det låter ju lovande men hon tyckte inte det gjorde ont att tatuera sig heller. Sen undrar jag om ni upplevt någon skillnad i känslighet? Alltså vid beröring. Min kompis upplevde ingen skillnad men vet andra som tycker det är stor skillnad.
Några erfarenheter?
Så snyggt!!Fortsatte på magen idag, tjuren har jag ritat själv, denna gång kanske det syns tydligare att de sitter på magen
![]()
"min" tatuerare från Göteborg ska ner till Skåne om några veckor och göra gästspel på en studio... Det rycker verkligen i tatueringsnerven nu! Såå jävla sugen! Överväger faktiskt en sternum tatuering, alltså under brösten typ... Trots lite hängpattar och inte smal mage, men det kanske gör susen för självförtroendet precis som min påfågelEn sån borde man ju klara av på sådär 6-7 timmar tycker jag... Jag vill ju ha nått som inte tar typ 6-7 sittningar den här gången haha
![]()
Beroende på hur högt upp den sitter antar jag det blir sportbh eller inget alls i börjanAj! Hur har man bh när det läker? Inte alls? Annars kan det vara väldigt snyggt oavsett kroppsform.
Jag gick utan de första dagarna (hade VÄLDIGT tajt träningslinne som lite extra stöd, har som tur är inte så mycket bröst ändå så :P )Beroende på hur högt upp den sitter antar jag det blir sportbh eller inget alls i börjanMen ja det är sjukt snyggt, så funderar på det.. Även om det säkert gör sjukt ont!
Malört i Malmö@Trott Vilken studio är det som får besök?
Tack!@Nixehen Oh vilken tjusig tatuering!
Är Tatuering Visby ett ställe du rekomenderar?Planerar ny tatuering till hösten men vet inget om tatueringsställerna här i stan!
![]()
Min fina nya tatuering under brösten! Den är ca 3 veckor nu, så den har läkt klartDen ser lite sne ut, men det är jag som är krokig på bilden
Den ska få en omgång till, ska i mer svart i nedre framkant/mitten och längst ut på sidorna. Och jämnas till lite i skuggningen. Det gjorde fruktansvärt ont (kunde knappt ligga still i stolen efter ett par tre timmar...), så jag gjorde det nog inte så lätt för min tatuerare
Men, jag känner mig så jävla snygg i den, älskar den
![]()