Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej har goda nyheter kommer att flytta till en större lägenhet vilket jag behöver har så mycket saker får knappt plats här.Kommer att...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har så länge jag kan minnas (10år +) haft oerhört lätt för att få ont i halsen. Det går lite i perioder men de senaste åren har jag...
Svar
15
· Visningar
2 401
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag tycker att det är snett! Har du ont i kroppen får du all hjälp du behöver! Och det oavsett om du har haft otur eller om du har...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 432
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Att handla kläder kan i alla fall för mig vara lite sådär halvtrist ibland. Många kläder har ju så konstiga storlekar och passform...
2
Svar
27
· Visningar
3 028
Senast: Mitrolle
·
Kropp & Själ Ja, vilka är det? Jag har hittills använt Optive eftersom den har längst hållbarhet (6 månader öppnad) men det kanske finns andra som...
Svar
8
· Visningar
2 877
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hej! Jag har mått jäkligt konstigt i några dagar, men jag kan inte påstå att jag är sjuk egentligen. Min temperatur är normalt ca...
Svar
18
· Visningar
1 468
Senast: Malin L
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen i lördags, blev avbockad och landade på ryggen. Gjorde svinont och jag blev liggandes på hästägarens soffa ett tag...
2
Svar
37
· Visningar
3 533
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Vi trodde att vi fått vägglöss för ett par veckor sedan - det verkar vi tack och lov inte ha fått, men någonting fortsätter att bita...
2
Svar
27
· Visningar
10 323
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har sökt lite bland trådarna men inte riktigt hittat svaret på mina frågor jag kör en egen tråd istället! Jag har förstått att man...
Svar
9
· Visningar
7 861
Kropp & Själ Efter att ha ätit kycklinglår insåg jag att det där med hel kyckling är ju jädrigt gott så jag slog till med en idag! Dock brukar jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 737
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Ska till Angered på utredning den 6 och 13 maj och jag har aldrig varit där. Är extremt stressad över att försöka dels hitta...
2
Svar
25
· Visningar
2 170
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig! Varje natt vaknar jag av att mitt linne, lakan, kuddar och täcke är genomblött. Tar jag med handen på mig...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Finns det någon mirakelkur mot nageltrång? Jag har på båda stortårna och jag tror det grundar sig i att jag går lite snett inåt med...
2
Svar
21
· Visningar
4 220
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Nu är det dags igen. En jobbig höst och vinter som förvånadsvärt nog har gått bra följs nu av våren och då slår eländet till. Jag har...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: förvirrad
·
Kropp & Själ Jag ska försöka att fatta mig kort. Jag har två vänner (eller rättare sagt bekanta) som för ett tag sedan blev ett par. Killen i det...
Svar
17
· Visningar
1 818
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Är det fler här som "lider" av Hashimotos sjukdom (kronisk inflammation pa sköldkörteln)? Jag gör det och underfuktionen pa...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Är det någon mer som får svamp EFTER mensen? Jag har läst och googlat, men hittar bara där det står att man kan få före mens. Det...
Svar
12
· Visningar
3 923
Kropp & Själ Nu åker anonyma nicket fram... vet att några känner till vem jag är och en del kan säkert förstå det - snälla var tysta om det! Skapade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 007
Senast: nattsvart
·
Kropp & Själ (ja, detta blir skrivet i frustration och affekt, så det kan bli både rörigt och oförståeligt!) Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 026
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Under veckorna så flyter allt på, jag är glad, positiv, men så kommer helgerna och jag är bara hemma och gör inget vettigt alls. Har...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 472
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar