Helgerna är värst..

Eller börja jogga, det funkar också :)

Jag har också joggat (och gör det fortfarande ibland) men yogan utklassar det med hästlängder vad gäller att förbättra fysisk och psykisk hälsa (ångest, depression, självskadebeteende, utbrändhet, fibromyalgi, rygghälsa, huvudvärk, hjärthälsa, högt blodtryck och mycket mer). Om det gäller för alla typer av yoga låter jag vara osagt. Jag är mest bekant med MediYoga och kundaliniyoga. Vill man däremot ha kondition och endorfinkickar så är det joggingen som gäller.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 081
Senast: mars
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 097
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar